בריאות ותזונה

מהו הסוד לעור בריא וצעיר? קראו בפנים

סלבס רבים בארץ ובעולם נדרשים למשמעת כשזה מגיע לבריאות ונראות, ומעניין לציין - אך לצד התכשירים הקוסמטיים הרבים שמוצעים לנו בתעשיית היופי, לעתים, דווקא שינויים מהותיים בתזונה משיגים את התוצאות הרצויות בזמן קצר יותר. אז מהם שני הדברים שהשחקנית נמנעת מלהכניס אל פיה? קראו בפנים

מלח ואלכוהול (צילום: shutterstock)מלח ואלכוהול (צילום: shutterstock)
אא

סלבס רבים בארץ ובעולם נדרשים למשמעת כשזה מגיע לבריאות ונראות, ומעניין לציין - אך לצד התכשירים הקוסמטיים הרבים שמוצעים לנו בתעשיית היופי, לעתים, דווקא שינויים מהותיים בתזונה משיגים את התוצאות הרצויות בזמן קצר יותר. זה בדיוק מה שקרה לשחקנית ההוליוודית קייט וינסלט בת ה-42, שחשפה לאחרונה כיצד היא שומרת על עור בריא וצעיר. 

"ישנם שני דברים עיקריים שאותם הורדתי לגמרי מהתפריט שלי, ועוד כמה הרגלים טובים שלדעתי משפרים את התוצאות הסופיות", היא אומרת בראיון למגזין 'ווג' הבריטי. שני הדברים שירדו לחלוטין מהתפריט, לדבריה, הם מלח ואלכוהול "אבל אני מוסיפה גם כמה שייקים ירוקים לתפריט בכל יום, ושומרת על שגרת מים ושינה מספקת. 

"אם אני עייפה או לחוצה מדי, אף איפור לא יכול להסוות את ההשפעה של זה על עור הפנים, אז אני יודעת שכדי להיראות במיטבי אני חייבת לעשות השתדלות. השעון מתקתק וגיל 42 הוא לא גיל שקל לשמור בו על בריאות העור שלך, אז הטיפ הכי חשוב שלי אלייך הוא שתיית מים. המים עוזרים לשמור על הלחות של הגוף וגם העור שלנו מושפע מזה", היא מסכמת. 

תגיות:אלכוהולמלחסלבסעורסודותבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה