מעניין

הטיפ שיציל את ארוחת הצהריים שלכם: כך תפשירו בשר קפוא במהירות הבזק

הילדים תכף חוזרים מבית ספר ולא הספקתם להפשיר בשר לארוחת הצהריים? הטיפ שלפניכם כבר הציל עשרות ארוחות שכאלה, ושימח את הילדים עם ארוחות מזינות וטעימות ממש בזמן

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

גם אתם נלחצים בכל פעם שאתם צריכים להפשיר בשר לארוחת הצהריים, ולא הספקתם לעשות את זה יום לפני כן? אל דאגה! הטיפ הזה כבר הצליח להציל עשרות ארוחות צהריים, והגולשים מדווחים כי הוא עובד וכדאי. יצוין כי בשיטה זו תוכלו להפשיר הן בשר טחון, הן חלקי עוף שונים, הן סטייקים (במידה והם דקים), ואפילו נקניקיות שדבוקות זו לזו בעקשנות. 

את הטיפ הזה חולקת שפית אמריקנית, במסגרת תוכנית בישול ידועה בארה"ב. אז מה עושים? ראשית עליכם לחמם מים בסיר - לחום שיגיע בערך ל-60 מעלות. רק כדי לסבר את האוזן - זה צריך להיות חם באופן כזה שמעט בועות מתחילות לבעבע בתחתית הסיר. כשהמים הגיעו לטמפרטורה הרצויה, יש להוריד את הסיר מהאש ולקחת שקית סנדוויצים אטומה (כן, ההיא עם הריצ'רץ').

את הבשר הקפוא יש לשים בתוך שקית הריצ'רץ', לאטום ולהניח בסיר עם המים למשך כעשר דקות. אם מדובר בעוף - הוא יקבל צבע מעט לבן עם הבישול, אך זה בסדר כי הטעם ישתמר ויישאר אותו הדבר. אז בפעם הבאה שאתם נתקעים עם הבשר הקפוא, אל תילחצו. תמיד תוכלו 'לשלוף' את הטיפ המנצח הזה, ולשמח את הילדים עם ארוחת צהריים חמה ומשביעה בדיוק בזמן. 

תגיות:בשרבישולארוחהטיפיםנשיםהפשרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה