בריאות ותזונה

הבלוגרית האוסטרלית שאוכלת 51 בננות ביום: "אני יודעת שזה נשמע מטורף"

"זה נשמע מטורף" - מה גרם לבלוגרית האוסטרלית לאכול 51 בננות ליום?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בלוגרית כושר ובריאות אוסטרלית בשם ליאן רטקליף (באנגלית: Leanne Ratcliffe) עברה מהפך מטורף שאותו היא פרסמה בגאון לכל 400,000 עוקביה: בצעד מסוכן ובלתי אחראי החליטה הבלוגרית לפתוח בדיאטה מיוחדת משלה שכוללת 51 (!) בננות ושני ק"ג תפוחי אדמה - ליום!!! הבלוגרית השנויה במחלוקת 'חטפה' על הראש מכל מיני גורמים שהבהירו לה שהיא מסכנת את בריאותה בכך, אך היא הייתה נחושה בדעתה. "הייתי בוודאות לא מאושרת עם איך שאני נראית", כתבה בבלוג שלה לצד תמונה לפני ואחרי שהצליחה להשיל עשרות קילוגרמים ממשקל גופה. 

לדיאטה הטבעונית שלה, המבוססת בעיקר על פירות, עברה לאחר שניסתה את דיאטת פליאו - שבה אוכלים הרבה מזון מן החי. "הדיאטה הזו גרמה לי לבעיות בריאות גדולות כמו קנה, בעיות בבלוטת התריס, תסמונת המעי הרגיז ועוד".

חצי שנה בלבד עברה מאז החליטה 'נערת הבננות' לשנות את תזונתה, וכבר היא השילה 18 קילו ממשקל גופה ומעידה כי היום היא מאושרת באמת. "אני יודעת ש-51 בננות ליום זה נשמע מטורף, אבל גם אם זה נשמע קיצוני, תתפלאו אבל זה המפתח לבריאות המעיים ולגוף רזה. אורח החיים הזה הציל את חיי, ואני שמחה שהיום אני עוזרת להרבה אנשים אחרים ללמוד וליישם אותו, ולהציל את חייהם", אמרה. 

נערת הבננות אוכלת לעתים קרובות גם ארוחה מבושלת, אבל זה רק אחרי השעה 16:00. את תפוחי האדמה היא אופה לרוב בתנור, או מוסיפה לבננות פירות אחרים. "בעבר סבלתי גם מאנורקסיה וגם מבולמיה, ואף פעם לא ידעתי איך 'לאכול' את השומן שלי ולהיות מאושרת באמת. היום אני מרגישה שאני שולטת על מה שנכנס לפי, וזו הרגשה שאין כדוגמתה. כל הבעיות שהיו לי לפני הדיאטה הזו נפתרו, ואני מאחלת לכל מי שסובל מבעיות דומות ומתדמית אישית נמוכה - את המהפך שאני עברתי ועדיין עוברת".

תגיות:דיאטהאוסטרליהבננותבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה