חדשות יהדות

גדעון סער: "החינוך החרדי הוא איכותי, עם ערכים וללא אלימות"

מה יש ללמוד מהחינוך החרדי, איזה עיתון קורא השר לשעבר גדעון סער, ומהי אחדות, לדעתו?

גדעון סער (צילום: פלאש 90)גדעון סער (צילום: פלאש 90)
אא

השר לשעבר גדעון סער השתתף הבוקר (ראשון) בועידת הכלכלה של עיתון 'המודיע' ונשא דברים. "הנציגים של יהדות התורה יודעים שאני קורא ותיק של עיתון 'המודיע'", חשף השר לשעבר. "כשאני מסתכל היום על המנהיגות הפוליטית החרדית, אני רואה שהיא פועלת מגישה 'כלל ישראלית' ו'כלל מגזרית', ולא רק עם גישה מגזרית ספציפית. לנציגיהם של המגזר החרדי בממשלה וברשויות המקומיות יש אוריינטציה של סיוע 'כלל ישראלי'". 

בדבריו, פרגן סער לחינוך החרדי. "החינוך החרדי הוא חינוך שיוצאים ממנו עם כיבוד הורים אמיתי, בלי אלימות. יש לו יתרונות שצריך ללמוד אותם".עוד הוסיף סער כי "לצערי, הציבור החרדי מושא להתקפות על רקע אורח חייו ועל רקע אמונותיו. אחדות היא לא מחייבת לבטל את השוני שיש בין זרמים שונים. השוני הוא לא חסרון והוא לא דבר שהוא תיקון. לכל מגזר בחברה הישראלית יש ייחודיות ויש מעלות".

סער ציין את הערכתו לפעילותו של שר הבריאות יעקב ליצמן והתייחס לרפורמת הביטוח הסיעודי של ליצמן. "אני מקווה להצלחה של שר הבריאות יעקב ליצמן במאבק שהוא מנהל בנושא של ביטוח סיעודי - דבר שנוגע לכל אחד מאתנו באופן אישי". סער הוסיף ופרגן כי "אני לא חושב שבכל הקדנציות שהייתי, אזרחי ישראל ידעו מי זה שר הבריאות לפני יעקב ליצמן".

תגיות:גדעון סערהחינוך החרדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה