בריאות ותזונה

הסוד להקלה על כאבי גב: 3 תרגילים קלים, שיחוללו פלאות במצבכם

שיטת האקופרסורה היא טכניקת טיפול שקשורה לעולם האלטרנטיבי, ומציעה מערך של 'לחיצות' על נקודות שונות בגוף (המכונות מרידיאנים) – שהרעיון המרכזי העומד מאחוריהן הוא ניקוי ושחרור חסימות. אז אם אתם סובלים מבעיות וכאבי גב, הנה ארבעה תרגילים שמציעה האקופרסורה - בהבטחה להקלה משמעותית במצבכם

אא

היות והרגליים שלנו נושאות את גופנו במלוא משקלו, לא פעם הן 'מתעייפות' לשאת את העול וזקוקות לתרגול יומיומי על מנת למנוע כאבים שקשורים אליהן באופן ישיר כמו הברכיים, הירכיים והגב.

שיטת האקופרסורה היא טכניקת טיפול שקשורה לעולם האלטרנטיבי, ומציעה מערך של 'לחיצות' על נקודות שונות בגוף (המכונות מרידיאנים) – שהרעיון המרכזי העומד מאחוריהן הוא ניקוי ושחרור חסימות. בבסיס הגישה הזו טמונה האמונה שטראומה רגשית בלתי פתורה, מובילה בהכרח לחסימת הזרימה הטבעית של האנרגיה הדרושה לבריאות הגוף ותפקודו בשלמות.

אז אם אתם סובלים מבעיות וכאבי גב, הנה ארבעה תרגילים שמציעה האקופרסורה - בהבטחה להקלה משמעותית במצבכם:

1. הליכה על קצות האצבעות – כמה פשוט כך אפקטיבי

הליכה על קצות האצבעות והתקדמות איטית ברחבי הבית למשך 20 שניות, תיטיב מאוד עם מצב הגב שלכם, באם תקפידו לעשות אותה לעתים קרובות. האופן הנכון: 20 שניות הליכה על קצות האצבעות, 15 שניות מנוחה, ולחזור על הפעולה למשך חמש פעמים לפחות.

2. הרמת עיפרון בין האצבעות

הניחו עיפרון על הרצפה, והרימו אותו בעזרת אצבעות כף הרגל. החזיקו את העיפרון למשך 10 שניות, ושחררו. טוב לבצע את התרגיל בשתי כפות הרגליים.

3. גומי התעמלות, מיטה וקצת כוח סבל

התרגיל הנוכחי יסייע בחיזוק השרירים הקטנים של כף הרגל, שאחראים על יצירת איזון בגוף. על מנת לבצעו עליכם לקשור גומי התעמלות לרגל של מיטה או ספה מקצהו האחד, ואת הקצה השני לחבר אל רגלכם (בחלק העליון של כף הרגל).

משכו את הרגל לאחור והחזיקו אותה עם הגומי למשך חמש שניות, אחר נוחו למשך 15 שניות וחזרו על הפעולה 10-15 פעמים.

תגיות:כאביםגבספורטתרגיליםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה