בריאות ותזונה

אוהבים אבוקדו? הטיפ שיעזור לכם לשמר את טריותו לאורך זמן

קשה מדי, רך מדי, ו... אוף - כבר לא ראוי למאכל. חיי המדף של האבוקדו קצרים, אך איך בכל זאת נוכל להפיק ממנו את מקסימום ההנאה? הטיפ שלפניכם יסביר את הכל

אא

האבוקדו הוא אחד הפירות המבוקשים (ולא פחות מכך הטעימים) ביותר שישנם, אלא שכדי ליהנות ממנו, עלינו לרכוש אותו כשהוא במצב 'בינוני' - דהיינו, לא קשה או בשל מדי. לאבוקדו חיי מדף קצרים, ולא פעם אנחנו נאלצים להשליך לפח פירות שהבשילו יתר על המידה, עד שהפכו לרקובים ובלתי אכילים.

אז מה עושים? אופציה אחת היא לקנות את הפרי כשהוא קשה (לרוב יקר יותר), ולהמתין להבשלתו. אולם אם אתם נמנים על חובבי הממרחים למיניהם, אופציה נוספת שעומדת לרשותכם היא - הקפאת האבוקדו, באופן כזה שיישאר טרי ומוכן למריחה בכל עת. (בדרך זו, אגב, תוכלו להקפיא את כל סוגי הפירות האהובים עליכם, מבלי להסתבך עם 'חשבונות' מתי כדאי לקנות, וכמה זמן צריך להמתין עד שיבשילו דיים, אך לא ירקיבו).

וכעת, למלאכה:

1. קחו את כל כמות האבוקדו הזול והרך שרכשתם, ותנו לה להבשיל בטמפרטורת החדר, רצוי בקערה עם תפוחים ובננות, שיזרזו את התהליך.  

2. לאחר ההבשלה הבינונית, חצו כל אבוקדו לשניים והוציאו את הגלעין.

3. על החצאים שהתקבלו, טפטפו טיפות אחדות של לימון טרי או מיץ לימון.

4. הניחו את חצאי האבוקדו בשקית הקפאה בעלת וואקום, שהאוויר הוצא מתוכה.

5. הניחו את השקית במקפיא למשך שלושה ימים לפחות, והוציאו את הפרי מהקליפה כשאתם מתכוונים לאכלו. כך יישאר האבוקדו שלכם טרי, טעים וללא טעם לוואי - בכל עת.

תגיות:אבוקדובריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה