בריאות ותזונה

המשקה שמשגע את הרשת: כוס אחת לפני השינה במשך חודשיים, והשומן בבטן יפחת

הכירו את המשקה שהרשת מכנה בשם 'קוטל שומני בטן': כמה רכיבים טבעיים מדי לילה במשך חודשיים, ובתום חודשיים, תחושו שינוי משמעותי בכמות השומנים באזור הבטן

צילום אילוסטרציה: שאטרסטוקצילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
אא

מכירים את תחושת התסכול הצורבת הזו, אחרי שניסיתם עשרות שיטות להשלת קילוגרמים עודפים מגופכם, ושום דבר לא עזר? ובכן, השיטה הזו,  לדברי מאות הגולשים שניסו אותה, היא אחת היעילות.

המכנה המשותף של כל רכיבי המיץ הוא שכולם בלי יוצא מן הכלל, מצטיינים בניקוי רעלים מהגוף, והחיבור של כולם יחד מקנה נוסחה לניקוי מאסיבי, כולל רעלים מסוכנים כגון מתכות, שהצטברו בגוף. 

את העבודה ה'שחורה' הזו מבצע לרוב הכבד, אולם לא רק שהניקוי לא ייעשה בשלימות כשהוא מרגיש עמוס מדי, אלא בגופכם יצטברו עוד רעלים – שחלקם אף נצמדים לדופן הבטן.

המשקה הייחודי שעליו מדווחים הגולשים כ'קוטל שומנים', אף מחזק את מערכת העיכול לאחר הניקוי, ומעודד אותה להירתם לשריפת שומני הגוף והבטן.

גולשים אחדים כתבו שהמשקה הייחודי מסייע אף בהורדה של לחץ דם גבוה וסוכרת סוג 2, וכן מקטין את הסיכונים ללקות במחלות לב שונות. בזמן השינה חילוף החומרים בגופנו מאט משמעותית, וכאן בדיוק נכנס תפקידו של המשקה הזה, וזו הסיבה לכך שצריכים לצרוך אותו לפני שהולכים לישון – שאז יסייע בהגברת קצב חילוף החומרים, ובשריפה מהירה יותר של קלוריות.

אלו רכיבים תצטרכו?

  • צרור פטרוזיליה (נקי מתולעים, ראו הסבר וידיאו למטה)
  • חצי כוס מים מינרלים
  • כפית ג'ינג'ר מגורד או טחון (ניתן להשיג בבתי טבע)
  • חצי לימון
  • מלפפון
  • כפית מיץ אלוורה (נמכר בחנויות טבע)

איך מכינים?

הכניסו את כל המרכיבים לבלנדר, וערבבו היטב עד לקבלת משקה 'חלק', ללא גושים. מזגו את המשקה שלכם לכוס גדולה, ושתו אותו לפני השינה – מדי יום. אתם מוזמנים לשמור את הלינק לכתבה, ולדווח בטוקבקים על השינוי שחל בשומני הבטן שלכם. לדברי מרבית הגולשים שניסו את המשקה, התוצאות לא מאחרות להגיע, וכבר בשבועות הראשונים לצריכתו, מורגש שינוי מהותי בהיקפי הבטן.

אז מה יש בה, בתרכובת הספציפית הזו, שכה מועילה לשריפת השומנים?

נתחיל במלפפון שמכילים מים וסיבים תזונתיים ברמה גבוהה, ובמלפפון אחד ישנם 45 קלוריות בלבד – מה שהופך אותו לא רק למשביע, כי אם גם למסייע בהשלת הקילוגרמים העודפים.

הפטרוזיליה והכוסברה עשירים בנוגדי חמצון, וויטמינים ומינרלים שמסייעים בשימור מים בגוף, מבלי לגרום לנפיחות בבטן או אי נוחות. ככל שהגוף מלא יותר בנוזלים, כך הוא 'משדר' פחות רעב ותשוקה למתוקים.

הלימון ידוע כזרז לסילוק רעלים שהצטברו בגוף – דבר שיאיץ אוטומטית את חילוף החומרים בגוף.

הג'ינג'ר, בנוסף לכל הסגולות הידועות שלו שפורסמו במדורנו לא פעם – מתמחה בין היתר בהמסת שומנים.

הודות לנוגדי החמצון הטבעיים שבו, מיץ האלוורה נחשב לתרופה יעילה בתהליכי הרזיה. היות והוא מדכא את צמיחתם של הרדיקלים החופשיים, ומפחית את הסיכון לפתח דלקות בגוף – הוא תורם לקצב חילוף החומרים, לייצור אנרגיה מירבית, והקטנת מדד מסת הגוף (BMI).

צפו בסרטון שמסביר כיצד לנקות מתולעים את עלי הכוסברה/פטרוזיליה:

 

בהצלחה רבה!

תגיות:דיאטהניקוי רעליםבריאותתזונהמשקה ירוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה