חדשות בארץ

קיבוץ ניר יצחק הודיע: ליאור רודאיף נרצח, וגופתו מוחזקת בידי חמאס

ליאור רודאיף, בן 61 בעל אזרחות ישראלית וארגנטינאית, שנחשב כחטוף בעזה, נרצח במתקפה על קיבוצו, ניר יצחק וגופתו היא שנחטפה לעזה. אומת מידע המאשר את דבר מותו

ליאור רודאיף (צילום: באדיבות המשפחה)ליאור רודאיף (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

קיבוץ ניר יצחק הודיע הערב (שלישי) כי תושב הקיבוץ, ליאור רודאיף, שנחשב חטוף בעזה, נרצח ביום המתקפה על הקיבוץ, וגופתו מוחזקת בידי ארגון חמאס. בכך עולה ל-39 מספר החטופים שישראל יודעת כי אינם בחיים.

מטה משפחות החטופים מסר כי "המטה מרכין ראש בצער ובלב שבור בעקבות הקביעה כי ליאור רודאיף נרצח ב-7/10 וכי גופתו נחטפה לעזה. המטה ימשיך ללוות ולתמוך במשפחה בשעתה הקשה ועד שתוחזר גופתו לישראל".

בקיבוץ ניר יצחק מסרו כי "ליאור רודאיף, בן 61, איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול, לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ את שלמה ארצי. ליאור נשוי ליפה כבר 38 שנה, אבא לנעם, נדב, בר ובן, סבא לתומר, דגן ושי".

תנועת "צו 9" ספדה: "משתתפים בצערם הכבד של משפחת רודאיף על הבשורה הכואבת. במשך 214 יום קיווינו יחד עם כל בית ישראל לשחרורו של ליאור עם כל החטופים והחטופות. משפחתו של ליאור פעלה רבות במשך כל החודשים האחרונים לשחרורו מתוך תקווה ואמונה גדולה. יעל אחייניתו שותפה ומובילה מרכזית בפעילות תנועת צו 9. בשעה קשה זו, אנחנו מחזקים ומחבקים את המשפחה ומשתתפים באבלה הקשה מנשוא. נמשיך לפעול באחדות ובנחישות של העם כולו עד שכל החטופים כולם ישובו הביתה".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזהליאור רודאיף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה