חדשות בארץ

אח החטוף בעדות מטלטלת: "הוא אמר 'שמע ישראל' לפני שלקחו אותו"

קובי בן עמי סיפר: "בשבועיים האחרונים אני מוצא את עצמי נכנס לווטסאפים לפני אותה שבת כדי להיזכר בקול שלו". על גיסתו רז שחזרה משבי: "כמו רכב שעבר תאונה והוא טוטאל לוסט"

מנהרות (דובר צה"ל)מנהרות (דובר צה"ל)
אא

קובי בן עמי, אחיו של אוהד בן ה-55 שנחטף מקיבוץ בארי עם רעייתו רז, סיפר הבוקר (ראשון) על התחושות הקשות בעקבות האירועים שהובילו לחטיפת אחיו. השניים נחטפו במהלך הטבח בשמחת תורה, כשרז חזרה באחת הפעימות בהן הוחזרו חטופים.

"במהלך השבי, רז ואוהד לא היו יחד", אמר בן עמי לרדיו 103FM. "לאוהד אין מושג מה קורה עם רז והבנות, כמו שרז חזרה ולא ידעה את מי היא תראה, אם תראה. זה המצב לצערי. רז לא שם, ואחרי הכל היא גם אמא, יש נסיגה במצבה הרפואי".

הוא סיפר על ההתכתבות האחרונה עם אחיו והוסיף: "לפי שחטפו אותו, אוהד אמר 'שמע ישראל, לקחו אותנו', הוא נחטף קודם. היינו בהודעות כל הבוקר, כשהוא שומע פיצוצים והם בתוך הבית".

הוא נשאל האם הוא חוגג בפורים על רקע המצב וענה: "שגרה לי עושה צמרמורת ועושה לי רע. יש לי ילדה בת 12 וחצי. היא שואלת אותי מה לעשות. אמרתי לה 'מאיה, תתחפשי, בית ספר', כל מה שנוגע לבית ספר ופורים, מגיע להם. אבל לכל העם אני אומר, צניעות זו לא מילה גסה. כל אחד יבין מזה מה שהוא רוצה".

"בשבועיים האחרונים אני מוצא את עצמי נכנס לווטסאפים לפני אותה שבת כדי להיזכר בקול שלו", הוסיף בן עמי. "אני לא רוצה להעביר ביקורת ולא רוצה עכשיו להתעסק לא בימין ולא בשמאל אבל אני רוצה מפה לפנות לראש הממשלה שלי, להגיד לו שידמיין את התמונה, שיעצום את העיניים, שכולם חוזרים, את המפגש הראשון שלנו איתם, את החיבוק הראשון שלנו איתם ושהוא עומד בצד ויודע שהוא אחראי לכל זה כי זו חובתו. זה מה שאני מבקש ממנו".

לסיום, התייחס בן עמי למצבה של רז ואמר: "זה כמו רכב שעבר תאונה והוא טוטאל לוסט, אז זו רז. אומנם על פניו 'שלום, בוקר טוב, מה העניינים', אבל זה לא זה, היא לא שם ואני יודע בדיוק שהיא לא שם וגם יש לה בנות שהיא צריכה... באיזשהו שלב, אחרי הכול, היא גם אימא. אי אפשר לקחת ממנה את זה שהיא אימא ומתערבב הכול ביחד, כל הזמן, כל היום, 24/7. פשוט ככה. לצערי הרב גם יש נסיגה במצב הרפואי שלה והמצב לא פשוט ולא קל. אנחנו חייבים שכולם יחזרו ולגמור את הסיפור הזה".

תגיות:חטופיםחמאסשמע ישראלחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה