חדשות עולם הילדים

היא כבר הגיעה: סדרת האנימציה היהודית הטובה ביותר נמצאת בעולם הילדים

מהיום ובכל שבוע, יעלה פרק אחד מתוך סדרת האנימציה המופלאה "בית אבותינו" על פרקי אבות. הצטרפו עכשיו למנוי שנתי בפחות משקל ליום ותראו איך הילדים לומדים תורה בהנאה

אא

מי חשב שאפשר ללמד פרקי אבות דרך סרטון מצויר? לא רק שאפשר, אלא מחקרים מוכיחים שילדים קולטים הרבה יותר רעיון בתורה בסרטון מאשר מלימוד בספר. 

עולם הילדים מציע עושר רוחני לילדים הקטנים בדרך חוויתית ומקורית. הם עושים זאת בעזרת משחקים, קומיקסים, סדרות וסרטים מעניינים. הצוות בעולם הילדים שוקד כל העת על סדרות חדשות ועל העשרת התכנים בעולם הקסום והמוגן של עולם הילדים מבית הידברות. הנה זה בא: "בית אבותינו", סדרה חדשה, נוספת, קסומה במיוחד, מבית היוצר של "פני מלך".

יוצרי הסדרה, הרב דורון והרבנית יעל הגי מספרים לנו כי ילדים והורים רבים מתארים שהסדרה ממש שינתה את ההסתכלות שלהם. מסכת אבות היא החלק במשנה שנקרא יותר מכל המשניות בידי רבבות בכל שנה. יש בה אוצרות אדירים של ערכים יהודיים אמיתיים. "לכן אנו עמלים על מנת להנגיש את הסודות העמוקים ביותר של פרקי אבות לגובה העיניים של הילדים, שגם הם יוכלו לחיות את פרקי אבות, וממילא להתנהג באופן של 'לפנים משורת הדין' עם ה' יתברך", אומרים בני הזוג הגי. 

מי שמכיר את סרטוני "פני מלך" יודע עד כמה הושקעה בהם מלאכת מחשבת ביד אומן. כל סרטון אנימציה של "פני מלך" מבוצע באיכות עילאית, ברמה הכי מעודכנת שרק אפשר, עם הרבה הומור שמתאים לימינו ועם מסרים מופשטים לילדים בצורה הכי טובה. גם הורים צופים ונהנים, כי היוצרים שוזרים בתוכן מסרים מופלאים גם לגדולים וגם לקטנים. יש לנו כאן עסק עם מקצוענים.

"הרעיון של פני מלך הוא לקחת את התורה היפה שלנו ולהביא את המקור לליבם של הילדים. הם יקבלו תורה נטו ולימוד נטו מתוך חוויה". מוסיף הרב דורון.

ב"עולם הילדים" דאגו גם הפעם להביא עבורנו את מיטב התכנים של "פני מלך": הסדרה החדשה מלמדת את מסכת אבות בצורה חווייתית ומהנה לילדים בכל הגילאים. 

"הובי הרובוט", "מאיר הירקן" ו"ספר הזכרונות" הם חלק מסדרות אנימציה של "פני מלך" הפתוחים לצפייה חופשית עבור המנויים בעולם הילדים, בנוסף לאלפי סרטים וסדרות נוספים, ספרי קומיקס, חוגים מרתקים והדרכות יצירה. הצטרפו עכשיו במחיר מיוחד למשך שנה שלמה ולא תפספסו אף פרק: מנוי שנתי בפחות משקל ליום: רק 297 ₪ לשנה שלמה במקום 420 ₪. 

להצטרפות לעולם הילדים >>

הטבה מיוחדת לקוראי הידברות: היכנסו לאתר פני מלך, הזינו קוד קופון hidabrut36 ותיהנו ממנוי רק ב-36 ש"ח לחודש במקום 47 ש"ח

קראו גם:

בשורה משמחת: סרטוני האנימציה היהודית האהובים של "פני מלך" מגיעים לעולם הילדים

אנימציה יהודית: הדרך המהנה והצבעונית לחבר את כל המשפחה לתורה

איך אוכל לגדל ילדים יראי שמיים כבעלת תשובה, שבעלה (עדיין) לא דתי?

מלימודי רפואה לאנימציה יהודית: סיפור חייה של שליחת חב"ד יעל הגי

תגיות:אנימציהסרטים לילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה