חדשות עולם הילדים

מתחילים את השנה עם הילדים ברגל ימין: מהי "שנת החוויות שלי" בעולם הילדים?

לרגל השנה החדשה והמרגשת, עולם הילדים במתנת חג: מנוי שנתי במחיר מיוחד לעולם קסום ומרתק לילדים! תכניים איכותיים ומהנים, חוגים מלהיבים וסדרות מעשירות בידע עולם ובערכים

  • כ"א אלול התשפ"ג
אא

על מה אנחנו מתפללים? מה אנחנו מבקשים מהשנה החדשה? בריאות, פרנסה, חינוך ילדים, בשורות טובות וגאולה. בזמן שכולנו מקבלים קבלות לקראת ראש השנה, זה הרגע הטוב ביותר להעניק לילדים שלנו מנוי לעולם הילדים, ולתת להם שעות של חוויה נקיה, ערכית ויהודית!

מעגל השנה היהודי מאתגר במיוחד אותנו, ההורים. כמעט בכל חודש הילדים יוצאים לחופשת חג כזו או אחרת: ראש השנה, סוכות, מעט אחר כך יש גם חנוכה, פורים וחופשת פסח הגדולה. מנוי שנתי לעולם הילדים יאפשר לכם לחגוג את החגים בשקט ובנחת, בידיעה כי לילדים שלכם יש תעסוקה לאורך כל השנה!

עולם הילדים מביא כמות אדירה של תכנים שמתחדשים לאורך השנה ומתאימים לילדים הטהורים שלנו. ספרי קומיקס מרתקים המעבירים מסרים של מידות טובות וערכים, סדרות חינוכיות, סיפורי מדרש ואגדה, משחקים בנושאי פרשת שבוע והדרכות יצירה לפי מעגל השנה. זו הדרך שלנו לחבר את הילדים יום יום להווי יהודי טהור, תוך חוויה ותעסוקה מהנה.

לרגל השנה החדשה, עולם הילדים מבית הידברות יוצא במבצע מיוחד: "שנת החוויות שלי".

מנוי שנתי במחיר מבצע מיוחד: במקום 420 ₪ - רק 297 ₪ לשנה!

כן, קראתם נכון: פחות משקל אחד ליום! הצטרפו עכשיו לדבר הנפלא הזה, העשירו את עולמם של הילדים ואפשרו לעצמכם לעבור שנה רגועה ושמחה! המבצע מוגבל ל-200 המצטרפים הראשונים בלבד.

הצטרפו עכשיו >> 

עולם הילדים כולל כ-2,000 פרקים של סדרות, כ-1,500 סרטוני רץ ברשת, מעל 700 סרטוני טבע, כ-500 בדיחות, כ-60 ספרי קומיקס, כ-50 סרטים וכ-20 חוגים!

 

תגיות:עולם הילדיםמנוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה