חדשות בארץ

באתר בעברית: "צה"ל חיסל מחבלים". באנגלית: "הרג פלסטינים"

ינון מגל צייץ הבוקר הערה לאתר שפרסם שתי ידיעות זהות עם "הבדל קטן". בנוסף, העלה פוסט ויראלי נגד בן כספית: מה הוא כתב כשאולמרט זוכה משוחד?

  • י"ד תמוז התשפ"ג
(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

העובדה שהשופטים במשפט נתניהו הבהירו לתביעה שאין ראיות לעבירת השוחד בתיק 4000 יצרה תגובות שרשרת ברשתות החברתיות - בעיקר של עיתונאים ופעילי ימין ושמאל.

כהרגלו, ינון מגל ממשיך לספק כותרות, והעלה פוסט ויראלי בעניין זה. הפעם הוא העלה טור של העיתונאי בן כספית, אותו הוא כתב לאחר שראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, זוכה משוחד והורשע בסעיף אחר.

"משעשע", כתב מגל. "הטור של בן כספית כשאולמרט זוכה משוחד והורשע 'רק' בהפרת אמונים: 'תודה שלא הלכתם שולל בעקבות מסע השיסוי התקשורתי המתמשך, הדורסני וחסר התקדים. נקשר קשר להפלת אולמרט, היתה כאן הפיכה משטרית. לדור צריך לקום וללכת הביתה, עכשיו ומיד".

בימין נותרו פעורי פה לנוכח הפרסום. אחד המגיבים היה אהרן דב הלפרין: "התשובה לכך, כמו תמיד, בפרשת השבוע האקטואלית", ענה למגל. "אל תתייראי מן הפרושים ולא ממי שאינן פרושים, אלא מן הצבועים שדומין לפרושים, שמעשיהן כמעשה זמרי ומבקשין שכר כפנחס".

עניין אחר עליו צייץ מגל הוא התקיפה בג'נין. הבוקר פרסם אתר ynet כי "צה"ל חיסל 4 מחבלים", אלא שמסתבר שבאתר באנגלית עלתה כותרת אחרת. מגל, שהתרעם על כך, בחר לרטווט פוסט של העיתונאית ליטל שמש בנושא: "היי וואי נט, אשמח לדעת למה באתר בעברית שלכם צה"ל חיסל 4 מחבלים ובאתר באנגלית – הרג 4 פלסטינים. הכותרת הראשית הזאת עושה אי צדק לישראל וחוטאת לאמת".

תגיות:ינון מגלמחבליםג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה