חדשות בעולם

בכירה בנציבות האירופית התבטאה נגד האנטישמיות והותקפה ברשתות על ידי פלסטינים

קתרינה פון-שנורביין ביקרה בישראל כאורחת של המועצה הישראלית ליחסי חוץ, ויצאה נגד האנטישמיות. בתגובה, דף הטוויטר האישי שלה התמלא בדברי גנאי וגינויים מצד פלסטינים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פלסטינים תקפו ואיימו ברשתות החברתיות על מתאמת הנציבות האירופית למאבק באנטישמיות, קתרינה פון-שנורביין, לאחר שזו ביקרה בישראל והתבטאה בעד הציונות ונגד האנטישמיות. כך דיווח היום (שני) האתר "מקור ראשון".

פון-שנורביין ביקרה בישראל כאורחת של המועצה הישראלית ליחסי חוץ, שתחת הקונגרס היהודי העולמי. היא אף סיירה ב"גנזך קידוש השם" בבני־ברק, המוסד החרדי שמנציח את השואה.

בביקוריה בכנסים בארץ, התייחסה מתאמת הנציבות האירופית לצורות החדשות של אנטישמיות שלדבריה מציבות אתגרים חדשים בפני הקהילה הבינלאומית, כולל הרשתות החברתיות, המספקות במה למסרים אנטישמיים ואנטי ישראליים.

מאוחר יותר הודתה בדף הטוויטר האישי שלה למארחיה בישראל וציינה את המאבק שהיא מנהלת נגד האנטישמים: "יש התקדמות ויש החלטה ואסטרטגיה אבל חייבים לשפר את המדיניות הזו כדי שתסייע ליותר ויותר קהילות יהודיות".

בתגובה, התמלא הדף בדברי גנאי ואיומים מטעם ארגונים פלסטיניים, שטענו כי "המעשים שמעוללת ישראל חמורים באותה המידה כמו אלה שהתחוללו בשואה".

האורחת הגרמניה השתתפה, בין היתר, בכנס שהתקיים במשרד החוץ בנושא מאבק בגזענות, שנאת זרים ואנטישמיות. בכינוס נדונו הדרכים למאבק בגילויי האנטישמיות, באימוץ הגדרת האנטישמיות על פי כוח המשימה הבינלאומי להנצחת זכר השואה (IHRA),הכוללת גם גילויי שנאה כלפי מדינת ישראל, וכן במיזמים לשימור זיכרון השואה.

תגיות:הסתהאנטישמיותהנציבות האירופית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה