פוריות

"לא זכו לילדים 19 שנה": נשים התבקשו לשתף סיפורי ניסים של הריון ולידה - וריגשו

לכבוד חודש הניסים והנפלאות - כסלו: נשים שהתבקשו לשתף סיפורי ניסים על הריון ולידה - פתחו 'שירשור' וריגשו את הרשת עם שלל תגובות מדהימות, שחלק מהן לפניכם

אא

"קרובה שלי ניסתה להיכנס להריון המון שנים, בערך 8 ולא הצליחו. אמרו להם שהיא לא תוכל להיות בהריון. הם החליטו לאמץ תינוקת, ושנה אחרי האימוץ היא נכנסה להריון טבעי וילדה עוד ארבעה ילדים אחר כך".

***

ירושלמית טרייה: "בת דודה של בעלי הייתי עם סיפור דומה, אבל יותר קיצוני. לא היו להם ילדים 19 שנה. אימצו בת, מצאו ילדה יהודיה שיודעים מי המשפחה וכו'. הרבה סיעתא דשמייא. כשהיא הייתה בת ארבע בערך, נולד להם בן. אני לא מכירה אותם טוב, אבל גם היום כשאני כותבת את זה, אני קולטת כמה זה יוצא דופן. נס גלוי".

***

ברכת ה': "באמת באמת שבתפיסה שלי, כל הריון וכל לידה זה נס. לא ברור מאליו ולגמרי בליווי ותמיכה צמודים של הקב"ה. ובמישור הממשי - אחרי אחת הלידות, המיילדת ציינר קשר בחבל הטבור, שלא ניתן לדעת כמה זמן הוא שם. משיכה חזקה מדי וזה מסתיים לא עלינו באסון. חסדי ה'".

***

NP: "וואי, גם אצל הגדולה שלי היה כרוך חמש פעמים, וכמובן זה נס אחד עם עוד הרבה ניסים".

***

הריון ולידה: הייתי בדרך למעקב הריון עודף, בעלי הצטרף באותה פעם. בדרך, ציר ראשון. הגענו תוך עשר דקות לקבלה, ופחות מרבע שעה הילדון בחוץ. זה היה יכול להראות כל כך אחרת בגלל מהירות הלידה".

***

 

ליטל: "שולחת לכולן פה, פרסמתי אותו בעבר. כל פעם מחדש חושבת איך זה היה יכול להיגמר אחרת, ואיזו סיעתא דשמייא שהסתיימה בצורה מופלאה. התינוקת בריאה ולידה רגילה שזה היה נס עצום בפני עצמו. ה' שלח לי את השליחים הטובים בכל דקה בחדר לידה. 

ועוד משהו שאני חושבת עליו הרבה בתקופה האחרונה - לפני שלוש שנים הייתי אחרי הפלה, שניה וחצי אחרי החתונה. לא האמנתי שזה קורה לי. חשבתי שהעולם יעצור מלכת, שמי יודע מתי ואיך אלד יום אחד תינוק בריא, ומה אעבור עד אז. סרטים שרצו חי בראש. היום, שלוש שנים אחרי, אני עם שני תינוקות מהממים, נשיקות של הקב"ה עלי. חודש טוב ושמח לכל בנות ישראל היקרות".

***

***

אויר הרים צלול: "סיפור של גיסתי. גיסתי חלתה במחלה לא עלינו. עברה שנה של טיפולים וניתוח, וברוך השם החלימה. המשיכה לקחת כדורים שהמחלה לא תחזור, חלק מהתופעות של הכדורים הן שהווסת מפסיקה. יום אחד היא מדברת בטלפון עם אחותה ומרגישה שמשהו נתפס לה בבטן, ואומרת לאחותה שהיא מרגישה את התחושות האלה רק כשהיא בהריון. עשתה בדיקת הריון - חיובי ביותר. לפי החישוב שלה היא בחודש ראשון או שני. 

אסור היה לה להיות בהריון, זה היה מסוכן בשבילה וגם בשביל העובר, בגלל הכדורים שלקחה. 

מסתבר שאם לוקחים אותם בחודשים הראשונים של ההריון, יכולה להיות לעובר פגיעה משמעותית באיברים בגוף. הלכו לועדה להפסקת הריון ואישרו להם במיידי. בבדיקה באולטרה סאונד, גילו שהיא לא בחודש שני אלא בחודש רביעי. החליטו שלפני שהם עושים הפסקה הם מתייעצים עם רופא מומחה ועם רבנים. הרופאה בדקה אותה ואמרה לה שההריון לא מסכן אותה, ולגבי העובר - לא ניתן לדעת מה יהיה. 

אחרי ברכות מרבנים גדולים והתייעצות - החליטו להשאיר את ההריון, וב"ה נולדה בת בריאה ומתוקה. מה רבו מעשיך ה'. כשנשמה צריכה לרדת לעולם, היא תרד".

***

"ניסי ניסים והזכיר לי סיפור של אישה שאני מכירה. היא ילדה 7 בנים שנה אחרי שנה, וכולם אמרו לה שהיא משוגעת, ושתפסיק. ואז היא חלתה במחלה והודתה לה' שהיא לא הקשיבה לאף אחד ובזכות זה יש לה 7 ילדים ב"ה. טיפולים וכו' היא החלימה ב"ה. אבא שלה רב גדול ומוכר, והיא סיפרה לחברה שלה שאבא שלה אמר לה שמותר להתפלל לה', ולבקש ממנו גם ניסים לא הגיוניים. אז היא מתפללת שתיוולד לה בת. שנה שעברה נולדה לה בת מתוקה ובריאה".

***

אנונימית: "לא נקרעתי בלידה. אחרי שלוש לידות עם קרעים והחלמה ארוכה וכואבת, לא נקרעתי. אני מסתובבת ויושבת וקמה והייתה ברית ב"ה וכל הזמן מודעת לזה שלא כואב לי, שאני בסדר, שיצאתי בשלום. ממש תחושה של נס והודיה גדולה".

***

***

***

***

***

***

***

 

גם לכן יש סיפורי הריון ולידה מרגשים? ניסים שקרו לכם או ששמעתן עליהם? נשמח אם תשתפו אותנו בתגובות, ותחזקו את מי שתקרא את זה. 

תגיות:לידהסיפוריםהריוןאמונהנשיםמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה