נטורופתיה ורפואה טבעית

בריאות טובה - זה בידיים שלנו

איך נממש לעצמנו בריאות טובה יותר? לא משנה מה הרקע, השליטה בבריאות שלנו, ברובה, בידיים שלנו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ברפואת הגוף ישנם כמה פרמטרים – תנועה, תזונה, זיהומים, שינה, חומרים שמריחים או מורחים על הגוף. כל מה שנכנס לגופנו ומגיע למחזור הדם, יכול לעודד רפואה, או חלילה חולי.

זאת ההבנה היסודית: בריאות, מבחינה רפואית, היא ברובה בידיים שלנו.

זה לא משנה עם איזה רקע בריאותי או תורשתי נולדנו, אלו הפרעות שונות חווינו בילדות שלנו, עדין השליטה היא ברובה בידיים שלנו.

אנחנו יכולים לעשות שימוש בכלים שקיימים ברפואה הטבעית וגם בקונבנציונלית כדי להגיע לבריאות איתנה וטובה יותר.

השאלה היא אם אנחנו מצליחים לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו.

אנחנו קובעים מתי ללכת לישון בלילה. זאת אחת הבחירות המשמעותיות ביותר לבריאות. כשלא ישנים מספיק ובשעות הנכונות, הגוף לא יכול לממש את הבריאות הטובה. יכול להיות שהגוף יקבל מספיק ויטמינים ומינרלים במהלך היום, אבל הבריאות לא תהיה במיטבה אם הוא לא מצליח לנוח בצורה מספקת בלילה. תהליכי הריפוי העמוקים מתרחשים רק בשלב של שינה עמוקה. כשאנחנו ישנים בשעות הנכונות, הגוף מרפא את עצמו.

אנחנו יכולים לשלוט במזון שאנו אוכלים. התזונה היא כלי פשוט לבריאות. תזונה פשוטה שקרובה אלינו - עלים, דגנים, קטניות, פירות וירקות. העיקרון הוא לא לאכול יותר מדי, וזה בשליטתנו. כל אכילת יתר לוקחת מאיתנו את האנרגיה שהגוף צריך לצורך ריפוי ואיזון. כל אנרגיה שמתבזבזת על עיכול של מזון מיותר לגוף היא אנרגיה שצריכה להוציא פסולת מהתאים. רובנו אוכלים יותר ממה שהגוף צריך, ואם כל יום אנחנו מעמיסים על הגוף - יכולת הריפוי וההתחדשות יורדת. לכן יש חולשה וקושי בתפקוד.

אוכלים פחות - בריאים יותר. כשאוכלים פחות גם ישנים טוב יותר, והבהירות המחשבתית טובה יותר.

אנחנו קובעים כמה נזוז במהלך היום. האנרגיה בתנועה מחזקת את העצמות והשרירים, ומזרימה דם לבלוטות הלימפה ולמוח. חוסר תנועה מאט את פוטנציאל הריפוי, את חילוף החומרים ואת תהליכי הריפוי וההתחדשות, וזה לגמרי בשליטתנו.

זוהרה שרביט היא נטורופתית N.D ומאבחנת על פי גלגל העין, בעלת ניסיון רב שנים בטיפול וייעוץ והנחיית סדנאות. להזמנת סדנא ללא עלות חייגי 073-2221290

תגיות:בריאותתזונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה