טורים אישיים - כללי

טור אישי: לילה של קידוש ה’, ומי המפסידים הגדולים של מערכת הבחירות?

לילה סוער עברנו, לאחר תקופה ארוכה ומתישה של 5 מערכות בחירות. אז מי הם המנצחים ומי הם המפסידים של בחירות 2022?

  • ח' חשון התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

לילה של קידוש ה' – כך אפשר להגדיר את הלילה האחרון. אזרחי ישראל הצביעו ברגליים והראו כי הם חפצים במדינה בעלת זהות יהודית. מפלגות השמאל, שנציגיהן ביזו לאורך כל הקדנציה את כל הקדוש והיקר לנו – ספגו מכות כואבות במהלך פרסום המדגמים וספירת קולות האמת.

הציבור הדתי והחרדי יצא בהמוניו לקדש שם שמיים וקיים את מצוות "ועשית ככל אשר יורוך". החשש הכבד שהמפלגות החרדיות יאבדו מכוחן וייגרם מכך חילול שם שמים גדול – הופרך בחסדי שמיים. להיפך: על פי ספירה של 84% מתוצאות האמת – מפלגת ש"ס גדלה ל-12 מנדטים, שיא של 23 שנה, ומפלגת יהדות התורה גדלה ל-8 מנדטים. גם מפלגת הציונות הדתית התחזקה מאוד והגיעה ל-14 מנדטים. הזעקה "לא לנו כי אם למענך, למה יאמרו בגויים" התקבלה ברחמיו הרבים.

(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)(צילום: אריה לייב אברמס / פלאש 90)

מראות גדולים זכינו לראות אתמול. גדולי ישראל המתקרבים לגיל 100 הטריחו את עצמם בגשם והגיעו לקלפיות להצביע עבור המפלגה שתגן ככל יכולתה על השבת, הגיור והכשרות. תושבי חו"ל שהגיעו במאמץ גדול על מנת להניח פתק נוסף בקלפי.

"באנו מניו יורק ליום אחד בלבד - כדי להצביע":

 
ראשי ישיבות שהתקשרו לאזרחים רבים וביקשו שאף הם יתנו קול נוסף למפלגות החרדיות, שחרתו על דגלן "מי לה' אליי". יולדות מבתי חולים מיהרו להצביע, חתנים וכלות ביום חופתם, חולים וקשישים ניצלו את זכות ההצבעה שלהם, ואבלים, עם בגדי אבלותם, יצאו אל הקלפי, להכריז באמצעות ההצבעה כי "משה אמת ותורתו אמת".

רעייתו של בן ציון צמל נפטרה בלילה שלפני פתיחת הקלפיות. קודם הלוויה הוא הגיע לקלפי כדי להצביע ולקיים את המצווה "ועשית ככל אשר יורוך":

 
המנצחים הגדולים של הלילה הזה הם עם ישראל שאכפת לו. אכפת לו ששרת התחבורה ניסתה מהיום הראשון של כהונתה ועד היום האחרון – לקדם עוד ועוד תחבורה ציבורית בשבת, אכפת לו שראש ממשלת המעבר לא טרח לבקר בשריד בית מקדשנו אף לא פעם אחת מיום היכנסו לתפקיד, אכפת לו שהממשלה נשענה על החלטותיה של מועצת א-שורא, אכפת לו שאביגדור ליברמן ביזה והפיץ רעל ושנאה יום ולילה על הציבור החרדי, ועל מצוות ה'.

המנצחים הגדולים הם גם המשקיפים הרבים שבמשך שעות ארוכות ישבו ובדקו שאף קול לא ילך לאיבוד ושלא יהיו זיופים, אזרחים רבים שהצביעו רק כי כך הורו להם רבותיהם, ישראלים אכפתיים שכאב להם שבממשלה יושבים אנשים שמזלזלים בבורא עולם ומצוותיו.

המנצחים של הלילה הזה הם גם תלמודי התורה, הישיבות והכוללים שפעלו אתמול כרגיל. קול התורה והתפילה נשמע בהם ברמה, וברא עולם שמע את התפילה והרים קרן יראיו.

(צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)(צילום: יוסי זמיר / פלאש 90)

הגאון הרב דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, ויו"ר ש"ס אריה דרעי התכנסו לתפילה על ציון מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, והתפללו להצלחת תנועת ש"ס והצלת המדינה היהודית:

המפסידים הגדולים הם מירב מיכאלי שניהלה קמפיין נגד הדת ופגעה בכל יכולתה בשבת – והתרסקה, אביגדור ליברמן שטינף את פיו נגד הציבור החרדי; מרצ, שפעיל במפלגתה זיעזע את המדינה אתמול כשביזה בגסות בלתי נתפסת את התפילין הקדושות; מרצ, ששר הבריאות ניצן הורוביץ ממפלגתה פעל לקדם את זכויות הלהט"בים, שסבר שחשוב שילד בן 7 ידע מה זה טרנסג'נדר, שהורה לבתי החולים להכניס חמץ בפסח, ולא נשכח את נפתלי בנט ויועז הנדל, שעל תוצאות הבחירות הם שמעו מהטלוויזיה שבבתיהם.

עם הארת הפנים משמיים, נזכור כולנו שהממשלה אליה אנו שואפים, מייחלים ומתפללים יותר מ-2,000 שנות גלות, היא ממשלתו של בורא עולם. "כי לה' המלוכה ומושל בגויים". ממשלת ישראל שאינה פועלת על פי ההלכה אינה משאת שאיפתנו. יש עוד כל כך הרבה מה לתקן בעולם, ששואף למלכות שמים. אויבינו הרבים מרימים ראש, ורק הבוקר התרחש פיגוע דריסה קשה מאוד. נמשיך ונזעק לבורא עולם שירים קרן ישראל עמו, ויביא את משיח צדקנו במהרה, עליו נאמר: "במהרה יבוא ויגל ליבנו. על כסאו לא ישב זר, ולא ינחלו עוד אחרים את כבודו, כי בשם קדשך נשבעת לו שלא יכבה נרו לעולם ועד".

תגיות:רבניםהצבעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה