חדשות בארץ

בעלה של המאושפזת קיבל התקף לב - וניצל על ידי אח שעבר במקום

רפאל דר, שאשתו מאושפזת בביה"ח יותר מחודשיים, חטף התקף לב באמצע הלילה כשהוא בחדר לצדה. אח שעבר במקום במקרה הבחין בו והציל את חייו: "אם הוא לא היה מטפל בי בזמן, בבוקר כבר לא היה במי לטפל", אמר דר

אא

אריאל הלוי, אח במחלקת כירורגיה במרכז הרפואי שערי צדק, היה באמצע משמרת לילה טיפוסית, אך כשצעד במסדרון המחלקה, שמע לפתע נשימות כבדות מאחד חדרי המחלקה שלא היו בטיפולו. אריאל בכל זאת החליט לבדוק מאין מגיעים הרעשים וכשפתח את הדלת הבחין בגבר שרוע על כורסא ליד אשתו המאושפזת, כשהוא מתנשף בכבדות. כשהלוי החל לדבר איתו, הוא הבין שהוא לא בהכרה ומיד הזעיק את הרופאים.

הלוי מספר שעבר ליד החדר ממש במקרה: "כשפתחתי את הדלת ראיתי אדם במצוקה, לחץ הדם שלו היה ממש לא תקין והדופק בשמיים, בסיוע שתי אחיות המחלקה, אביה ורחלי, דאגנו לפינויו המיידי לקבלת טיפול מציל חיים במיון".

לאחר מספר בדיקות, רפאל דר, אותו גבר בו הבחין הלוי, הועבר למחלקת טיפול נמרץ. כשהגיע לשם, התפתחה אצל דר הפרעת קצב לבבית מסוכנת שהצריכה שלוש מכות חשמל ופעולות החייאה ממושכות.

דר מעיד כי אינו זוכר מה קרה באותו לילה. "לא היו סימנים מקדימים לאירוע. אני אדם בריא בדרך כלל. אשתי אושפזה במחלקה הכירורגית ואני נמצא על ידה שעות רבות ומתפלל לשלומה. את כל החגים העברנו במחלקה. הילדים עזרו הרבה, הצוות המקצועי והנפלא כאן ממש תומך בנו. אני יכול להגיד שאני מרגיש ממש טוב, ועוד יותר מרגיש שאנחנו בידיים טובות. אני יודע להגיד בוודאות שאם הוא לא היה מטפל בי בזמן, בבוקר כבר לא היה במי לטפל. השם עשה לנו נס גדול ושלח את אריאל המלאך בזמן הנכון".

בחסדי השם, דר שהה יומיים במחלקה לטיפול נמרץ ומספר ימים נוספים במחלקה הקרדיולוגית, ושוחרר לביתו במצב טוב. דר יוכל להמשיך לטפל באשתו, שמאושפזת כבר למעלה מחודשיים בבית החולים בשל גידול במעי.

 

 

תגיות:בריאותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה