יהודה אייזיקוביץ

אייל ברקוביץ’ בעוד מופע הסתה אנטי-חרדי. זהו, הפעם לא שותקים יותר

איש התקשורת, שכבר צבר מספר התבטאויות אנטי-חרדיות, תוקף שוב את החרדים באמירות מסיתות כוללניות ושקריות. די להסתה, הגיע הזמן לתקשורת הוגנת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"זה יהודי? בושה וחרפה! הם מנותקים מהעם. כלום לא מעניין אותם והם הולכים לנהל את המדינה עוד שבועיים! הם יגידו לכולנו פה מה לעשות, אלה שלא אכפת להם מהעם שלנו בכלל! קוראים בתורה כל היום, לא הולכים לעבוד. לא משלמים מסים. בטלנים!".

את הדברים החמורים האלה נגד החרדים אמר אייל ברקוביץ' בתוכניתו בערוץ קשת 12. זאת לא הפעם הראשונה שהוא מתבטא כך נגד החרדים, לפני כשנתיים טען כי הם גונבים את כספי המדינה, ובתגובה מאות אנשים התלוננו על העלילה השפלה.

מאז קמה ממשלה שהספיקה להעביר מיליארדי שקלים לטובת המגזר הערבי, אך על ההעברה ההזויה הזאת לא תשמעו מילה מאייל ברקוביץ. מה כן תשמעו? שהחרדים גנבים ומסוכנים להנהגת המדינה.

ובכן, במשך כל השנים שהחרדים היו בשלטון, האם היה מגזר שחש את מסוכנותם של החרדים?! האם החרדים העלו בדעתם לעשות משהו שמתקרב לרשימת הדברים ההזויים שהממשלה הנוכחית עשתה - כמו כפיית חינוך פרוגרסיבי על ילדים רכים, הסבת מיליוני שקלים לטובת חתולים, ושלילת תקציבים לבריאות הציבור לטובת מימון ניתוחים יקרים עבור קבוצת שוליים?!

האם החרדים באמת מנותקים מהעם? כלום לא מעניין אותם? הידעתם שתשעה מתוך עשרת ארגוני החסד הגדולים במדינת ישראל הוקמו על ידי חרדים ומופעלים על ידם? שהחרדים מפעילים עשרות מיזמים וארגונים שמסייעים לכלל האוכלוסייה, ללא הבדל דת ומגזר? מדובר באלפי שעות התנדבות בשווי מיליארדי שקלים שמתנדבי הארגונים האלה מעניקים לכלל החברה בישראל, ואת המתנדבים היקרים האלה מכנה ברקוביץ' כאנשים מנותקים שלא אכפת להם מהעם?!

החרדים לא עובדים? מרבית הגברים החרדים עובדים, ומספר הנשים החרדיות העובדות שווה לזה של הנשים הלא-חרדיות וגבוה משמעותית ממספר הנשים העובדות במגזר הערבי.

מה זה השקרים האלה? מהיכן הוא שואב את החוצפה לנצל את הבמה שקיבל ולהסית נגד החרדים? האם מישהו היה מעיז לעשות זאת כלפי מגזר אחר? האם יש מדינה מתוקנת שהייתה מאפשרת לאדם כזה להמשיך בתפקידו?!

זהו, הפעם לא שותקים יותר! 

אסור לשתוק מול ההסתה, חייבים להשתיק אותה!

יש לנו את הכח לשנות את השיח התקשורתי, וכדי לעשות זאת צריך לפני הכל למחות ולהתלונן.

כל מה שנדרש זה ללחוץ על הלינק המצורף ולהגיש תלונה נגד אייל ברקוביץ' בגין הכללה, שקרים ודברי הסתה נגד המגזר החרדי. לחצו כאן

תגיות:הסתההחברה החרדיתהתקשורת הישראליתיהודה אייזיקוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה