חדשות בארץ

מחר: הלימודים במערכת החינוך יתקיימו כרגיל

הסתדרות המורים הודיעה כי תמשיך בהקפאת העיצומים במערכת החינוך, וזאת לאחר פגישה שהתקיימה בין המזכ"לית יפה בן דויד והממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן

  • כ"ז סיון התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים הודיעה הערב (ראשון) כי תימשך הקפאת העיצומים במערכת החינוך, ומחר יתקיימו הלימודים כסדרם במוסדות החינוך ברחבי הארץ.

בתום ישיבה בין מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, והממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן, מסרה בן דויד: "סוף סוף האוצר הניח הצעה קונקרטית על השולחן. עדיין יש פערים משמעותיים בין הצדדים. הוחלט שמחר נשב שוב וננסה לגשר על הפערים".

כזכור, ביום חמישי האחרון הודיעה בן דויד לחברי הסתדרות המורים כי לאור בקשתה של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, ולאחר "פגישה עניינית", כלשונה, עם בר נתן, הוחלט להקפיא את העיצומים. בעקבות ההודעה, התקיימו שלשום הלימודים כסדרם. "אני רוצה להודות לכם על התמיכה, על ההתגייסות והעמידה האיתנה", מסרה בן דויד. "אתם חוד החנית של מדינת ישראל ואני מתחייבת להמשיך לפעול למען הסכם שכר מיטבי לכולכם ולמען עתידה של מערכת החינוך".

שרת החינוך בירכה את בן דויד על שנעתרה לבקשתה להקפיא את העיצומים: "כך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת וליהנות משלל הפעילויות החווייתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב. בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג".

תגיות:הסתדרות המוריםיפה בן דויד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה