חדשות בארץ

שביתת המורים נמשכת: גם מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

הסתדרות המורים הודיעה, כי מערכת החינוך תושבת באופן מלא גם מחר. מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד: "האוצר מחריף את המשבר במערכת החינוך"

  • כ"ג סיון התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים הודיעה הערב (רביעי) על המשך שביתת המורים. גם מחר לא יתקיימו לימודים בגני הילדים, בתי הספר היסודיים והאולפנים ברחבי הארץ. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו הלימודים כרגיל.

מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד, תקפה את משרד האוצר שהודיע מוקדם יותר כי יתקצב החל מיום ראשון את פעילות הקיץ בבתי הספר ובגנים: "מסתבר שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא למורים ולגננות", אמרה.

בהסתדרות המורים הבהירו כי נציגיהם מוכנים לשבת "עד שיצא עשן לבן" והביעו תקווה כי שר האוצר אביגדור ליברמן "ינחה את פקידי האוצר להגיע סוף סוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה".

"אנחנו מנהלים כבר חצי שנה משא ומתן עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת", הוסיפה בן דויד. "היום אנחנו רואים שלאוצר יש כסף, אבל הוא מעדיף לתת אותו למפעילי קייטנות ולא לעובדות ועובדי ההוראה שנושאים על כתפיהם את מערכת החינוך".

"במעשיו אלה מחריף האוצר את המשבר במערכת החינוך ומאיץ את נטישת עובדות ועובדי ההוראה", הצהירה מזכ"לית הסתדרות המורים. "האוצר משדר לציבור ולעובדי ההוראה שאין צורך בעובדות ועובדי הוראה מקצועיים שיהיו אחראים על חינוך דור העתיד של ישראל. אני קוראת שוב לשר האוצר אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר".

תגיות:מערכת החינוךהסתדרות המוריםיפה בן דויד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה