מתכונים ב-5 דקות

עזבו אתכם מארוחת שחיתות: קבלו שייקים שיהפכו לארטיקים, ויעשו לכם את הקיץ

בקיץ הקיבה שלכם לא באמת מסוגלת להכיל מזון כבד מדי. מה כן טוב שתאמצו לעצמכם? מאכלים קלים ומשקאות כמו שייקים מפירות וירקות. וכן, אפשר להפוך אותם גם לארטיקים

אא

לאט לאט אני מתחילה לגלות את העולם הקסום, הצבעוני והיפהפה של הפירות והירקות - שכולם כולל כולם, נכנסים אל תוך השייק שלי בבוקר. 

מה שהתחיל כצורך בלתי נמנע או כמו שאני נוהגת לכנותו במתכונים האחרונים שפרסמתי כ'דיאטת נטולת כמעט הכל' - ככל שעובר הזמן אני מוצאת את עצמי מוקסמת יותר ויותר, משלל האפשרויות, המרקמים, הטעמים והצבעים שנגלים לעיניי. 

את הבוקר שלי אני כבר לא פותחת עם כוס קפה ועוגה או עוגיות. יש לי מטרה ברורה ואני לא מוכנה לסגת ממנה: המטרה להיות בריאה בכל מחיר, לנקות את הגוף שלי מהפסולת שדחפתי אליו במשך למעלה מ-40 שנה, ולהרגיש חיונית ושמחה יותר. 

היות וזכיתי להתחיל את השיטה הזו בקיץ - יש לי אינספור רעיונות טעימים לשייקים בריאים, שמשלבים בתוכם ירקות, פירות, והפינוק האישי שלי - אגוזים שונים. 

את הבוקר שלי אני פותחת במיץ סלק, גזר וסלרי - שאליו אני מוסיפה בכל פעם 'שיגעון' אחר. לפעמים זה יהיה תפוח, לפעמים חתיכה של מנגו, ולפעמים בכלל חופן גרעיני חמנייה. 

הרי פירות, ירקות, קטניות ואגוזים - זה כרגע כל מה שמותר לי, אז במקום לבכות על מה שהקיבה מתגעגעת אליו, החלטתי להתפנק על מה שאני יכולה. לפרגן לעצמי אוכל טעים ומזין (תשאלו את בעלי שמוצא מדי יום לפחות שלושה סירים על הגז) או להתפנק בשייקים טעימים. 

הנה שלושה מהם שאתם יכולים בקלות להפוך גם לארטיקים, וליהנות מקיץ בריא, טעים וקריר:

שייק אהבה - תותים, בננות, תמרים ואגוזי מלך

אני אישית אוהבת תמרים מזן מג'הול שזקוקים להקפאה. קחו שלושה תמרים, הוציאו מהם את הגלעינים ושימו בבלנדר עם חלב שקדים או חלב סויה. הוסיפו בננות קפואות, תותים קפואים ו5 אגוזי מלך, והרי לכם שייק מהאגדות. 

שייק שמחה - אוכמניות או לא להיות 

אמנם האוכמניות הן מצרך יקר, אבל כשטועמים את טעמם העדין, מבינים גם למה. אני לא מוותרת על אוכמניות בשייקים שלי, וכמה שיותר יותר טוב. את הפירות לשייקים שלי אני מעדיפה קפואים, משום שבאופן הזה אני לא צריכה להוסיף קרח. הוסיפו חלב שקדים או חלב סויה, וערבבו היטב. 

שייק ישועה - שילוב מנצח של אבטיח ומלון 

אבטיח ומלון הם שני הפירות האהובים עליי בקיץ. כמובן שאקבל בברכה גם פירות אחרים (שהרי חובבת פירות אנוכי), אך אמרתם אבטיח ומלון, אמרתם הכל. בשייק הזה אני שמה פלח אבטיח חתוך לקוביות ופלח מלון חתוך לקוביות - כוס מלאה משניהם, מערבבת עם חלב שקדים ומעט קרח - ומתענגת על הטעם ה... מושלם. 

את כל השייקים הללו אתם יכולים בקלות להפוך לארטיקים טעימים, ולהמשיך את התענוג לזמן ארוך יותר. 

תגיות:פירותירקותקיץבריאותשייקים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה