חדשות בארץ

סיון רהב מאיר: מה התפקיד של התקשורת?

אשת התקשורת הזמינה את הגולשים לשאול אותה שאלות, וסיפקה תשובות לכמה סוגיות מעניינות – למשל: למה היא מתעסקת דווקא בחדשות חיוביות? ומאיפה מגיע כל המרץ שלה?

  • י"א אדר ב' התשפ"ב
(צילומים: Miriam Alster, Yonatan Sindel/Flash90)(צילומים: Miriam Alster, Yonatan Sindel/Flash90)
אא

העיתונאית סיוון רהב מאיר רגילה להיות בצד ששואל את השאלות, אבל השבוע היא החליטה להפוך מעט את היוצרות (אולי לכבוד פורים?) וביקשה מעוקביה לשאול אותה שאלות. התוכן של רהב-מאיר ידוע בפוזיטיביות שלו ולכן היא נשאלה, בין היתר, מאיפה הרצון לעשות טוב לאחר או לפרסם דברים טובים. היא השיבה על כך בכנות ראויה להערכה.

"הרבה שנים סיקרתי את החדשות השוטפות, את האקטואליה, בצורה שהיום נראית לי קצת בעייתית", סיפרה רהב מאיר. "לקום בבוקר ולספר רק על הבעיות. אני לא טוענת שאין בעיות, אבל הבעיה הכי גדולה היא רק לחפש בעיות. אז אני מנסה אולי 'לכפר' על השנים ההן ולהתמקד היום בסיקור חיובי ומחזק שנותן לאנשים איזה ערך מוסף, נותן כוח. לדעתי זה גם חלק מהתפקיד של התקשורת".

שאלה נוספת הייתה: מה השאיפה הכי גדולה שלך לעתיד? רהב מאיר שיתפה, שהשאיפה הגדולה שלה היא למעשה גם השאיפה של יהודים רבים: "גאולה. כלומר, עולם מתוקן, שבו כל אחד מאיתנו הוא הגרסה הכי טובה של עצמו. עד אז - קודם כל נחת ושמחה מעצמי וממשפחתי. בתחום המקצועי - לעשות את מה שאני עושה היום, רק בצורה עוד יותר טובה ומשפיעה".

שאלה משעשעת יותר הייתה - מאיפה המרץ תמיד? והעיתונאית השיבה באותו הטון: "מרץ? אני בדיוק באמצע גמילה מקפה, לקראת תענית אסתר. בואי נדבר על זה שוב אחר כך".

תגיות:שאיפותסיון רהב מאירהתקשורת הישראלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה