בריאות ותזונה

מה יקרה לגופכם אם תתחילו לשתות בכל יום מיץ אבוקדו? (כן, כן, לא התבלבלנו)

על מיץ אבוקדו כבר שמעתם? אם לא, כדאי שתשמעו: בלוגרית אמריקנית חושפת מה יקרה לגופכם אם תצרכו משקה אבוקדו בכל יום, וגם חושפת את המתכון שאותו היא צורכת מדי בוקר, ושעוזר לה להיפטר מתחושת העייפות התמידית

אא

מרגישים שאתם עייפים כל הזמן ושאין לכם כוח לפתוח את העיניים ולהתחיל יום חדש בבוקר? בלוגרית אמריקנית חושפת מה יקרה לגופכם אם תצרכו משקה אבוקדו בכל יום, וגם חושפת את המתכון שאותו היא צורכת מדי בוקר.

"נכון שגם אתם כמוני עייפים הרבה ולא מצליחים להבין מדוע?", שואלת הבלוגרית שעונה לשם גבריאלה. "אז ברור שיש הרבה סיבות לכך, אבל אני מצאתי רעיון גאוני להתגבר על החולשה והעייפות הזו שתוקפים אותי מדי יום, דווקא על ידי שתיית המיץ הזה - מיץ אבוקדו, שלא תאמינו אלו עוד רכיבים מדהימים יש בו".

לדבריה, את המשקה הזה טוב לצרוך כדבר ראשון בבוקר, במקום משקה שמכיל קפאין. "השינוי הראשון שתרגישו כבר אחרי שבועיים זה קודם כל האנרגיה שזורמת לכם בגוף", היא מבטיחה. "הערכים של המיץ הזה כל כך גבוהים. הוא עשיר באשלגן שזה מעולה לגוף שלכם. הוא אמנם שמן, אבל זה לא אמור להדאיג אתכם שכן השומנים, הוויטמינים והמינרלים של האבוקדו הם שומנים בריאים, והם יתפסו את מקומם של השומנים הלא בריאים האחרים שנכנסים לגוף שלכם, כמו חמאה, שמנת, מוצרי חלב ובשר שמן. 

"כוס מיץ אבוקדו מדי יום יכולה להשפיע עליכם כל כך טוב עד שהיא תעצים ותחזק את התפקוד של מערכת החיסון שלכם, תנקה ותשפר את התפקוד של המערכות הפנימיות ותאיץ את חילוף החומרים".

גבריאלה גם מבטיחה כי הודות לחומצת האומגה שבו, האבוקדו גם משפר את ספיגתם של חומרים מזינים חשובים מתוך המזון שאנו אוכלים, כמו קרוטנואידים. "זו הסיבה שאתם צריכים להוסיף את הפרי עתיר הסיבים ודל הסוכר הזה, לתפריט היומי שלכם. ואגב, הוא טוב גם להרזיה וככל שתצטרכו אותו יותר כך יירד היקף המותניים שלכם - כמובן אם תשתדלו לעשות גם כמה תרגילי ספורט בכל יום, ולא לרבוץ על הספה כל היום", אומרת גבריאלה.   

עוד היא ציינה כי המיץ הזה שאותו היא צורכת מי בוקר, לא רק משפר את ספיגת הקרטנואידים אלא אף נלחם בהתפתחותם והתפשטותם של תאים סרטניים בגוף, באם מוסיפים לו ליקופן, שנמצא בשפע בעגבניות. 

הרכיבים להכנת המיץ:

1 אבוקדו קלוף מקליפתו, וקצוץ

2 עגבניות קצוצות 

1 צרור בזיליקום או פטרוזיליה או כוסברה. 

מיץ מחצי לימון

מים לפי כמות המיץ הרצויה

אופן ההכנה:

מערבבים את כל החומרים יחד בתוך מעבד מזון, ושותים מיד. 
 

תגיות:חורףאבוקדובריאותמיץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה