חדשות בארץ

מנכ"ל משרד הבריאות התפטר מתפקידו

במכתב ההתפטרות שמסר לשר הבריאות ניצן הורוביץ, הבהיר פרופ' חזי לוי כי יבצע חפיפה כנדרש, ועד לבחירת המנכ"ל החדש ימשיך לקדם את נושא חיסוני בני הנוער ואת ייצוב המערכת בנתב"ג

פרופ’ לוי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)פרופ’ לוי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, הודיע הערב (ראשון) על התפטרותו מתפקידו. על פי הסיכום אליו הגיע עם שר הבריאות ניצן הורוביץ, הוא ישוב למשרתו הקודמת כמנהל בית החולים ברזילי באשקלון.

במכתב ההתפטרות שמסר להורוביץ, כתב לוי: "ביודעי שתפקיד המנכ"ל הינו תפקיד אמון, אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי למלא תפקיד זה בתקופה מאתגרת זאת. אני מודה לשר יולי אדלשטיין שבחר בי לתפקיד, ואני מודה לך על העבודה המשותפת עד לסיום תפקידי".

"אבצע חפיפה ככל הנדרש, בוודאי בעת הזאת של התפרצות מחודשת למגפת הקורונה", הדגיש לוי. "עד לבחירת מנכ"ל מטעמך אמשיך לקדם ביתר שאת את נושא חיסוני בני הנוער ואת ייצוב המערכת בנתב"ג, כמובן במטרה לצמצם את התחלואה, כמו גם שאר הנושאים בהם אני עוסק".

השר הורוביץ אמר: "אני רוצה להודות מקרב לב לפרופ' חזי לוי, שנרתם לשמש כמנכ"ל המשרד באחת התקופות המאתגרות שידעה מערכת הבריאות בישראל. חזי שירת את מדינת ישראל במסירות במקצועיות רבה, ואני בטוח שהוא יוסיף לתרום מכישוריו למערכת הבריאות הציבורית".

תגיות:משרד הבריאותניצן הורוביץפרופ' חזי לוי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה