חם ברשת

מקומם: חנות כובעים מכרה טלאי צהוב למתנגדי חיסונים ועוררה סערה

בעלת חנות כובעים בארצות הברית פרסמה פוסט, בו כתבה שהיא מוכרת טלאי צהוב למתנגדי חיסונים. לאחר הביקורות וההפגנות נגדה, היא מחקה את הפוסט ופרסמה התנצלות. איבו דאלדר, לשעבר שגריר ארצות הברית בנאט"ו: "מבחיל למכור את סמל הרשע הזה"

בתמונה: הפגנות מול חנות הכובעיםבתמונה: הפגנות מול חנות הכובעים
אא

בעלת חנות כובעים בנאשוויל, בירת מדינת טנסי שבארצות הברית, עוררה סערה לאחר שפרסמה מודעה ברשת, לפיה היא מוכרת טלאים צהובים למתנגדי חיסונים בחמישה דולרים. בעמוד החנות HATWRKS ברשת, הועלתה אף תמונה בה נראית אישה (בעלת החנות) עם טלאי צהוב שעליו כתוב "לא מחוסנת". לאחר הביקורות והגינויים שספגה, היא מחקה את הפוסט.

בנוסף לביקורות החריפות ברשת, מפגינים רבים מחו מחוץ לחנות  ואחזו בשלטים עם הכיתוב "אין נאצים בנאשוויל". לורי רייס, תושבת העיר, אמרה כי "השימוש בטלאי הצהוב או בכל דימוי שואה אחר פוגע בזכרם של ששת מיליון היהודים שנרצחו במהלך השואה". איבו דאלדר, לשעבר שגריר ארצות הברית בנאט"ו, אמר בתגובה כי זה "מבחיל למכור את סמל הרשע הזה".

לאחר הסערה שעוררה, בעלת החנות פרסמה פוסט התנצלות על "חוסר הרגישות" וכתבה: "לא התכוונתי לזלזל בטלאי הצהוב או בזכרן של מיליוני אנשים". 

למרבה הצער, זו לא הפעם הראשונה שבה משווים את החיסונים נגד מגפת הקורונה לגרמניה הנאצית. בשבוע שעבר השוותה חברת הקונגרס הרפובליקנית מרג'ורי טיילור גרין את חובת עטיית המסיכות לחובת עטיית הטלאים הצהובים, והתנצלה לאחר שספגה ביקורת, גם מחברי מפלגתה.

גם בגרמניה ובבריטניה ענדו מפגינים מכחישי קורונה טלאי הצהוב, מה שגרם לנציב הממשלתי למאבק באנטישמיות במינכן לקרוא לאיסור כלל ארצי.
 

תגיות:רץ ברשתשואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה