פעילות הידברות

ריגשתם אותנו: מקבץ נבחר של תגובות ששלחתם להידברות, בעקבות הסרטון שחשף את האמת

"בלעדי הידברות הייתי היום עבריין מתל אביב", "ראיתי שיעור אחד של הרב זמיר, ונשאבתי לתוך הקדושה כמו מגנט", "אחרי שני שיעורים של הרב קניתי תפילין". מקבץ התגובות המרגשות ביותר ששלחתם לאתר הידברות

  • ט"ז תמוז התש"פ
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לאחר שנים של הבלגה, הוחלט בהידברות להעלות סרטון תגובה לדברים הקשים שמסתובבים ברשת נגד הארגון, שפועל בכל הכלים כדי להרבות תורה ואור בעולם, ולקרב יהודים לאביהם שבשמים.

הוצפנו במאות תגובות, כולן ללא יוצאות מן הכלל ריגשו אותנו מאוד, והחלטנו לשתף גם אתכם, בחלק מן התגובות.

"אני בעצמי חזרתי בתשובה שלמה דרך הידברות, היום אני יושב ולומד בכולל יום שלם, וגם התחתנתי דרך שבע ברכות! בלעדי הידברות הייתי היום עבריין מתל אביב", כותב לנו ארי.

***

"בעוונותיי הרבים", כותב לנו אדיר בתגובה, "הייתי מחלל שבת בפרהסיא, עובד בראש השנה בשביל הכסף, מה לא... לצערי הרב... בזכות אתר הידברות, ראיתי שיעור אחד של הרב זמיר כהן, ונשאבתי לתוך הקדושה כמו מגנט.... היום אני נשוי + 2, שומר שבת, שומר את העיניים והברית, לומד תורה בכל דרך ובכל זמן פנוי, תורם להידברות ונדבק לאבא שבשמיים בכל יכולתי. וכל הזכות הזאת שייכת לארגון הנפלא ולמי שתורם לו".

***

"הידברות היא החמצן שלי. איזה מזל שלפני שנים רבות, השתעממתי מהתוכניות הרדודות שהיו בטלויזיה וחיפשתי משהו בעל תוכן, העברתי ערוץ אחרי ערוץ... ופתאום נתקלתי בהידברות... וזהו. ראיתי ש'דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום' והתאהבתי עוד יותר ביהדות שלי, באמת האלוקיתתקצר היריעה מלספר את שארע מאז... שמירת שבת, טהרת המשפחה, ילדים בבתי ספר דתיים, כיבוד הורים.... וחברותא מדהימה שהפכה לחברת נפש ועוד ועוד...  הידברות יקרים, המילה תודה היא רק 4 אותיות... כל כך קטנה להערכה והכרת טוב ענקיים. בע"ה תמשיכו בפועלכם האדיר עוד ועוד", דבריה של ענבל.

***

"דרך הרב חזרתי בתשובה, היום הנני במחוזות אחרים לפי נפשי", כותב שמיר. "קניתי תפילין אחרי ששמעתי שני שיעורים של הרב, התחתנתי, ילדים, אישתי דתייה, שומרים שבת,  מאיפה הדיבור הזה של רפורמים, ה' ישמור".

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

"הרב חיזק אותי מאוד בתחילת הדרך, ואשריו ואשרי חלקו על כל המצוות שעשיתי בזכותו", דבריו של גבריאל. "ובזכות שיעורי התורה ששמעתי באתר עוד משנת 2006. אני מודה מקרב לב לארגון הידברות היקר ויהי רצון שהשם יתן לכם כח והצלחה בהמשך הדרך, אוהב אתכם מאוד".

***

"אחרי שביתי נפטרה הייתי צמודה לערוץ הידברות, ומאוד מאוד עזר לי הרב הגאון זמיר כהן בהרצאות שלו, וכן כל הארגון", כותבת נעמי.

***

"אם לא ארגון הדברות עד היום הייתי בחושך", דבריה של אילנה. "ארגון הידברות פתח לי את הדלת לעולם הדת וקירב אותי לקב״ה אולי זו לא חזרה בתשובה כמו לפני שנים, אך בהחלט כזו שמקרבת אותי מאוד כל יום. היום הדור הוא רחוק מאוד ולכן צריך וחשוב להשתמש בכל הדרכים . אני מודה ומברכת את הרב זמיר כהן שבזכותו זכיתי לראות את האור".

***

"בזכותכם אני דתי. אל תתנו לדברים שאומרים נגדכם להפיל את רוחכם. הצלת אותי ואת משפחתי. אמשיך לתרום לכם ושבורא עולם יהיה לצידכם בכל רגע אמן", כותב לנו משה.

צפו בסרטון התגובה של הידברות:

"אשריכם הידברות", כותבת מירב, "אני חיה בחו"ל ואין לי רדיו, ואני אישה חרדית מבית, ואתם מוסיפים הרבה אור לנשמות עלו והצליחו".

***

ליאור מקנדה בדברים מרגשים ומפעימים: "אני ואשתי שתחייה והילדים שלנו חזרנו לפני כמעט שלוש שנים בתשובה כאן בגולה בזכות הארגון המבורך והקדוש "הידברות" ובראשו הרב זמיר כהן שליט"א. אין לנו מילים לתאר ולהודות לקב"ה על ששלח לנו מלאכים בדמות אדם כמוכם!!! אתם עושים קידוש ד' ענק בכל שנייה ודקה!!! אנחנו עושים עלייה לארץ הקודש ב"ה בחודש הקרוב בלי נדר מכיוון שאנחנו חושבים שיהודים צריכים לחיות בארץ הקודש לעסוק בתורה ובמצוות ולקרב רחוקים כמו שלמדנו מכם".

***

"מאז שהכרתי את הידברות, כל יום רק מתחזקת ושמחה מדברי התורה הנפלאים", דבריה של אחת הגולשות. "בתחילת דרכי ששמעתי דברי תורה ביוטיוב, לא ידעתי שקיים ארגון הידברות. פשוט תמיד חיפשתי ערוץ כדי להתחזק וברוך השם שיש ערוץ נפלא להידברות, כל הכבוד על היוזמה הנפלאה של ארגון הידברות, ובהצלחה".

***

הדמעות לא מפסיקות לזרום: "תודה לכם הידברות שהצלתם את חיי", כותב יותם משה. "אני מכירה בחורה מסכנה שיוצאת עם ערבי ימ"ש שהידברות עד היום עוזרים לה וכבר שלחו אותה לסמינרים .אמנם היא לא שם עדיין אבל הידברות נותנים לה כסף. היא מספרת לי וללא שום תמורה ומנסים הכל להוציא פז מזולל. וכולם צריכים לדעת זאת על הידברות ויש סמינרים שלא מפרסמים אותם , לבנות כאלה אני מכירה מקרוב", כותבת גולשת אחרת.

***

"אני חילונית מובהקת בעברי הלא רחוק, נתקלתי בערוץ שלכם (97) ומאז השתנו חיי וביתיהתנתקתי מ-YES  והתחברתי לממיר 'צופיה', ומאותו היום יש ממש 'אור' בביתי. כולל חברות (חילוניות) שמגיעות לביקור ונחשפות גם הן להידברות דרך המכשיר שלי. אם רק תחפצו בכך, אשמח להיות שגרירה של רצון טוב בעדכם. יש לכם חלק לא מבוטל בתהליך התשובה שלי וכל זה בזכות הצפייה ברבנים ובתכניות שלכם", דבריה של הילה. מילה במילה, מבארים לנו את המטרה והשליחות בהקמת מיזם צופיה.

***

"אתר הידברות מחזק אותי יום יום, שעה שעה דרך האתר נחשפתי לשיעורים בנושאים שונים ומגוונים, לרבנים שלולא הידברות לא הייתי מכיר ישר כח על פועלכם", כותב שלומי.

 

הידברות לא מיועדת לחרדים

ארגון הידברות לא הוקם בשביל חרדים. מיזם צופיה ואתר שבעברכות ודאי שאינם מיועדים לציבור החרדי, ועובדי הארגון מציינים זאת כל העת, הן בפרסומים על גבי העלון ועל גבי האתר, והן בתשובות לשאלותיהם של פונים. המיזמים הוקמו לקירוב יהודים רחוקים, ועל כן משתמשים בכלים הטכנולוגיים המותאמים עבורם והמתאימים להם.

בין התגובות התרגשנו לקרוא שגם חרדים רואים את היהדות, לימוד התורה וקיום המצוות – באור אחר, מאיר יותר ועוצמתי הרבה יותר. "אני רוצה לציין שגם בתור חרדי מלידה אתר הידברות פשוט מציל אותי מלגלוש באתרים אחרים מלוכלכים, וברור לכל שהאתר הזה הוא הצלה גדולה גם לחרדים שלא יפלו ולא רק למתחזקים. הידברות זה הבית של כולם", כותב לנו אחד שמגדיר את עצמו כ'חרדי מלידה'.

***

"הייתי חייבת להגיב, בתור חרדית עם אינטרנט מסונן", מציינת שרי, "הידברות הוא האתר היחיד שמספק קודם כל מזון לנשמה וגם לנפש , שעוסק בנושאים רלוונטיים ומדבר בשפה שנוגעת בלב , ולא גבוהה גבוהה באופן מנותק מהאנשים עצמם. אותי זה ממש מציל ונותן כח. וזה גם האתר היחיד שמאפשר להתעדכן בחדשות באופן נקי לחלוטין".

***

"הידברות מחזקים לא רק את אלה שחוזרים בתשובה", כותבת דינה. "אני נולדתי וגדלתי כחרדית ועדין כזאת אך כמה מבני משפחתי ירדו. בעיקר אחרי שאבי ז"ל נפטר. מה שעזר לי לאורך כל הדרך להישאר ולהמשיך בדרך היה הידברות, ועל כך חוה אני להם את תודתי".

מכתב התמיכה החד-משמעי של גדולי ישראל בארגון הידברותמכתב התמיכה החד-משמעי של גדולי ישראל בארגון הידברות

אתר שבע ברכות הוקם כדי לסייע למחפשים את זיווגם למצוא את החצי השני. הנה דבריו של יעקב: "אני בכל אופן הכרתי את אישתי היקרה דרך הרב וכל יום אני מודה להקב"ה".

אבי: "אני אנצל את הבמה הזו כדי להודות לרב זמיר על כך שבשנים האחרונות נוספו בעולם עוד שני ילדים חמודים, הילדים שלי, בזכות השליח הנאמן הרב זמיר", כותב לנו אבי. "ואם כל האתר שבע ברכות לא תוכנת אלא רק בשבילי, דיינו.. שווה להשקיע מיליונים על אתר שבזכותו אפילו רק ילד אחד נולד בעולם , קל וחומר האתר הזה שריבה אלפי ילדים".

***

יואל: "אתם עזרתם לי להתחתן בזכות אתר שבע ברכות, וגם מתחזק מאוד מכל ההרצאות".

"בזכות הידברות ובמיוחד הרב זמיר והרב פנגר אני וכל משפחתי חזרנו בתשובה", כותב יצחק.

***

"גם אני חזרתי ליהדות לקיום תורה ומצוות בעיקר בזכות הדברות לפני 12 שנה", כותב בועז. "אתם מצילים את עם ישראל כפשוטו. אנשים שהיו בורים כמוני היום לומדים תורה עם משפחות וילדים בתלמודי תורה בנות צנועות אשרינוווווו. תודה לכם הידברות והרב זמיר כהן שליט"א בראשו. תודה".

***

אפי: "אשריכם ארגון הידברות בזכותכם התקרבתי לדת. במיוחד אוהבים את הרב זמיר כהן הרב יצחק פנגר והרב ראובן זכאים... נהנים לשמוע אותם ומזכים אותנו להתקדם ולעלות עוד שלב בקיום המצוות. בלעדיהם לא יודע איפה היינו תודה רבה ותמשיכו בפעילותכם".

תגובה לשקרים ולמחלוקות: כל האמת על הידברות 

גדולי ישראל תומכים בהידברות 

***

"הידברות לא מיועדת לציבור החרדי!", כותבת ענבל. "היא מיועדת לנו, האנשים שאינם קרובים לתורה ומצוות ורוצים לדעת מהי יהדות. שרוצים להתקרב לאבא שבשמים. שרוצים להתחיל לקיים מצוות ואינם יודעים מאיפה להתחיל".

***

"ריגשת אותי הרב זמיר", כותב ניר בתגובה לסרטון. "אני קורא את דבריך, הרב זמיר, וכל כך מתרגש מכמה שאיכפת לך מאחינו ישראל. קורא ודמעות מתחילות לזלוג, לא יודע למה אבל זה פשוט נגע בי בלב. גם אני שייך לתינוקות שנישבו אך ארגון הידברות ב"ה עזר לצאת מהשבי ולהתחזק. אתה יודע שאתה עושה את הדבר הנכון, גם קיבלת אישור לכך. המשך כך, הרב זמיר היקר, המשך לחזק את אחיך ישראל והשם יברך אותך ואת כל מי שעוסק בארגון הזה בכל טוב".

***

"הידברות, חיזקו ואימצו!", כותבת גולשת נוספת. "יצרתם מהפכה של קדושה בעולם, בתחום הפנאי, השידוכים, מוזיקה ועוד, לזכותכם עומדים המוני בית ישראל (ובכללם אני! חרדית מבית אגב...) שבזכותכם נחשפו לשירי קודש במקום למוזיקה אחרת, שבמקום 'לבלות' את זמנם צפו בתוכנית טובה של יהדות אמתית בדרכי נועם ובטוב טעם, ילדים שלראשונה בחייהם הכירו מושגים יהודיים וסיפורי חז"ל בתוכניות מרתקות ערוכות במקצועיות רבה, ומעל הכול בתים כה רבים שאתם הייתם השליחים לבנותם! מי יוכל לעמוד במדרגתכם?! המשיכו, עם ישראל זקוק לכם".

***

"אין עליכם הידברות. נפרדתי מכל אתרי החדשות החרדים. יש לי רק הידברות", כותבת גולשת אחרת. "אתר מדהים ממלא את הזמן בדברים טובים וערכיים במקום בשטויות והבלים, אתם פשוט אנשים מדהימים ותודה לבורא עולם שנתן לנו פתח אליו דווקא מתוך אמצעי התקשורת המרחיקים. תמשיכו להצליח במפעל המדהים הזה", דבריה של ברכה.

***

גבריאלה: "תודה על כל המידע הזמין בכל שאלה אפשרית, שאני, כאדם לא דתי, מחפשת לה תשובהתודה לרב זמיר הכהן, על הסבלנות וההרגשה שנותן לי בהרצאותיו הרבות, כאילו מדבר אלי אישית. הן בהסבר כמו לילד בכתה א', שלא מכיר עדיין החומר, והן שמדבר בגובה העיניים. נותן תחושה כאילו היה הוא עצמו במעמד הר סיני ומעביר הידע ישירות משם".

***

"בזכות ערוץ הידברות בטלוויזיה התחזקתי באמונה, וברוך ה' עשיתי תשובה", כותבת חנה.

***

"אין כמו הידברות אתר נהדר ואפליקציה נהדרת יש שם שיעורי תורה תכנים לילדים חדשות וכל זה מבוסס על עולם התורה וזה פשוט כיף שיש את האפליקציה הזו", דבריו של דניאל.

***

"אפליקציה מעולה אפשר לרכוש המון ידע בהלכות אני ממש אוהבת לשמוע את הרבנים הרב זמיר הרב יגאל ועוד ועוד אשריכם", כותבת גולשת נוספת.

***

"ברוך השם התחתנו דרך הידברות לפני 5 שנים וב"ה נוספו לנו בן ובת, וכבר יותר מ-4 שנים יש לנו בבית את צופיה במקום הוט ויס . ישתבח שמו הילדים ואנחנו רק מתחזקים נפשית ורוחנית מהתכנים של צופיה . תודה רבה לך כבוד הרב זמיר כהן", כותבים נתנאל ורויטל.

***

יניר: "אשריכם הידברות אני חוזר בתשובה כבר 3 שנים ואחרי שהיה מעט התנגדויות בבית גם בבית נחשפו המשפחה שלי לערות הדברות ומאוד התחברו, ויש עוד עשרות אלפים כמוני".

***

"הרב זמיר כהן הוא האחד ולא אחר יכול לכנס לנשמה ונשמה של יהודי ולרפא אותי, כמו רופא הפסקתי לכעוס והתחלתי להתחזק בזכות השיעורים שלו", כותבת זהבה.

גדולי ישראל על הידברות - צפו: 

"ב"ה אני ובעלי זכינו להינשא דרך אתר 7 ברכות", דבריה של ענת.

"תודות להידברות חזרתי בתשובה ואני גר בלוס אנג'לס. אני שומר שבת ומניח תפילין אבל אני לא חרדי אלה יהודי פשוט שומר מיצוות הבן והבת של אחיותי מצאו את בת ובן הזוג באתר 7 ברכות ויש להם ילדים כתוצאה מהנישואים. זוג אחד דתי והזוג השני באמצע הדרך לדת", תגובת אחד הגולשים.

***

"בזכותכם אני ומשפחתי חזרנו בתשובה", כותבת מירי. "כל השמירות שבת, ושמירת המצוות, וכל דקה של תורה נרשמת לזכות האדם הגדול הזה שאין מילים לתאר את גדלותו וענוותנותו של הגאון החכם הרב זמיר כהן. יחיד בדור, כן ירבו כמותו... וכן כל הרבנים שבהידברות... שנבחרים בקפידה רבה, ורואים זאת ומרגישים זאת. וכן חברים... זה העולם עכשיו, ובכלל בעם ישראל, אף אחד לא מעודד מסך... אבל כן מעודדים תורה, וצופיה וערוץ הידברות זאת תורה לשמה.

"אני יכולה להעיד על עצמי שללא הידברות לא יודעת איך הייתי מוצאת את עצמי בתשובה בדור שכזה", ממשיכה מירי בדבריה, "שחייב להתקרב דרך הטכנולוגיה. צריך להבין שזה הדור... רק בדיוק ככה משתמשים בטכנולוגיה. אז אין כמוכם ואין עליכם ארגון הידברות".

גדולי ישראל על צופיה: 

ינאי: "ברוך השם בזכותכם התחלתי להניח תפילין לשמור שבת וזה עוד בקטנה , לא להקשיב לאף אחד תמשיכו בעבודת הקודש שאתם עושים תודה".

"אשריכם הידברות!!!", כותב אחד הגולשים. "בזכותכם (ואני ממש מתרגש כשאני כותב את זה עכשיו) אני וכל המשפחה שלי חוזרים בתשובה ומתחזקים!!! אם לא אתם לא היינו יודעים דבר וחצי דבר על יהדותינו!!! אשרייכם ואשריי חלקכם ותודה רבה על הכל!!!".

***

אליהו יוסף: "מאז שאני מכיר את הידברות, אין היא פונה למגזר החרדי... אלא יותר ובעיקר לשאינם דתיים. גם צופיה, ניסיתי אני אישית כמה פעמים להביא לבית, והם לא מאפשרים לי, כי אין לי היום טלוויזיה".

***

גם רעיה מציינת דברים דומים: "גם אני ניסיתי בתור חרדית שיהיה לילדים ואפילו לי במה לצפות קצת... והם שאלו אם אנחנו חרדים ובאיזה מוסדות הילדים נמצאים וכו' ואם יש לי בבית טלוויזיה בכלל או מחשב כשעניתי על כול זה הם בסוף אמרו לי שהוועדה לא אישרה... התחננתי אך הם אמרו לא כי זה לא לסקטור שלנו".

***

"אשריכם! זכיתי להתחזק רבות מספריו של הרב זמיר. ובאופן אישי, יש לי קרובת משפחה מבוגרת שיש לה טלויזיה על מנת להפיג את הבדידות. ומה היא רואה כל היום? הידברות! ובודאות גמורה, אילולי הידברות היתה נאלצת לראות את תכני הזבל והטומאה בערוצים אחרים".

***

"אני זכיתי להתחתן דרך האתר בקדושה וטהרה, וכמו כן גם הרבה חברים שלי התחתנו וזכו להקים בתים על ערכי קדושת וטהרת היהדות", כותבת נורית.

***

ונסיים בדבריו של יאיר, המדברים בעד עצמם: "אני חרדי, ועבר עלי בגיל מבוגר יחסית הרבה משברים, הסתובבתי בכל האינטרנט, ראיתי את הכל, המשכתי תמיד עם הלבוש, אבל בפנים הייתי גמור, לימוד משעמום הגעתי להידברות שהם היו לי מים חיים על נפש עייפה. ועזרו לי לצאת מהתסבוכת שהייתי בה. אני בוכה בכתיבת שורות אלה. תודה".

צפו: גדולי ישראל בתמיכה גורפת ובלתי-מסויגת בארגון הידברות

 

תגיות:קירובזיכוי הרביםפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה