פעילות הידברות

גדולי ישראל תומכים בהידברות

סרטונים חד-משמעיים ומכתב תמיכה מוכיחים באופן ברור: גדולי הדור תומכים באופן בלתי-מסויג בארגון הידברות, במיזם צופיה ובשאר פעילויות הארגון

  • י"ט שבט התשע"ט
אא

גדולי ישראל על הידברות - צפו:

 

גדולי ישראל על צופיה:

 
הרב מאזוז בדברי תמיכה בארגון הידברות. צפו
 
 

מגלגלין זכות על ידי זכאי: בהמשך למהפכה התורנית חסרת התקדים של 'הידברות', זכו בס"ד רבני הארגון שליט"א לקדם 'מפץ חרדי-תורני', ולאחד את שלוש מועצות גדולי התורה, בהן חברים מרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א מכל העדות והחוגים, לקריאת קודש משותפת ונלהבת במיוחד לטובת הידברות, לקראת שבת קודש פרשת יתרו, שבת קבלת התורה.

בשבוע האחרון נכנסו רבני וראשי 'הידברות' לבתיהם של גדולי ומאורי הדור שליט"א, והציגו בפניהם סקירה מלאה ומפורטת, עם כל הנתונים והמספרים על פעילות הידברות בשנה החולפת, מאז פרשת יתרו תשע"ח, עד היום, ערב שבת פרשת יתרו תשע"ט.

מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א הביעו במילים נרגשות את שמחתם על הפעילות האדירה וההיקף הרחב של הפצת תורה ויהדות, באמצעות ערוץ ואתר הידברות, ובמסגרת שלל הפעילויות ומגוון המחלקות של הידברות, המבצעות עבודת קודש במסירות ובהתלהבות, מתוך תחושת ערבות הדדית ורצון אמיתי לסייע לכל יהודי החפץ להכיר את בוראו ולהתקרב אליו.

 

אתם השליחים שלנו

'הידברות' הינו ארגון הקירוב הגדול בעולם, שנוסד בהוראת ובברכת גדולי ומאורי הדור  שליט"א, המעודדים ללא הרף את רבני הארגון ופעיליו להמשיך להפיץ את אור התורה ולקרב עוד ועוד יהודים לאביהם שבשמים. גדולי ישראל שליט"א העבירו השבוע לראשי הארגון מסר של תמיכה איתנה וגיבוי מוחלט לאמר: אתם השליחים שלנו ושל כלל ישראל כולו, להבטיח לבל ידח ממנו נידח חלילה.

בקריאת הקודש ההיסטורית שפורסמה, כאמור, לקראת שבת קבלת התורה - פרשת יתרו, כותבים מנהיגי הדור השוקלים כל מילה מדבריהם: כבר נודע בשער בת רבים פעילותו הענפה של ארגון הידברות, הפועל בשליחותם של גדולי ישראל להפצת תורה ויהדות ברחבי העולם כולו. ומקיים בעצמו מזה שנים "ויגזול את החנית מיד המצרי", ומקרב מאות אלפי נשמות אחינו בני ישראל לאביהם שבשמים, ע"י רבנים ומרצים יראי ה'.

בימים אלו, כשהעול הכספי הרובץ על כתפיהם רב מאוד וההוצאות מרובות עד אין מספר ואינם יכולים לעמוד בנטל הכבד לולא נדיבי הלב, מצווה רבה לעמוד לימינם וליטול חלק בזיכוי הרבים.

וגדולי ישראל מברכים את התומכים בארגון: ויהי רצון שזכות זו של הגדלת כבוד שמים בעולם תעמוד לכם להתברך בשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיכם, לפרנסה בריווח, ותזכו לגדל צאצאיכם בדרכי התורה והיראה מתוך רוב נחת בלי שום  צער ח"ו. אמן.

 

התוספת של הרב קנייבסקי

התרגשות אדירה עוררה התוספת המיוחדת שהוסיף מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי שליט"א, שציין לצד חתימות על הברכות לתומכים ולמתנדבים כי: כן יקום אי"ה, לאמר שכל הברכות של ברכה והצלחה ופרנסה בשפע, והזכות לגדל את הצאצאים בדרכי התורה מתוך רוב נחת בלי שם צער ח"ו, על כל הברכות הללו כותב שר התורה 'כן יקום אם ירצה השם'. וכיהודים מאמינים בני מאמינים אנו יודעים כי צדיק גוזר והקב"ה מקיים, אמן ואמן.

גולת הכותרת של ארגון 'הידברות' הם עשרות אלפי שיעורי התורה, שנמסרו השנה על ידי רבני הארגון, בראשות הרה"ג רבי זמיר כהן שליט"א, בערוץ ובאתר הידברות. חישוב מדויק של שעות לימוד התורה שהצטברו רק בשנה האחרונה במסגרת שיעורי התורה שהועברו על ידי הידברות הביאו את החשבון למספר בלתי נתפס של למעלה ממאה מיליון שעות לימוד תורה כ"י. את הנתונים המלאים הציג יו"ר הנהלת הארגון, הרב אייזיק פריד, יחד עם המנהל הרוחני, הרה"ג רבי ישעיהו וינד שליט"א, במסגרת הכנת הדו"ח לגדולי ישראל.   

מנכ"ל ארגון 'הידברות' הרב דוד תופיק, מבהיר כי מדובר במספרים מדהימים אך בדוקים היטב, הכוללים חישוב של מיליוני אנשים שצפו בשיעורי תורה שנמסרו בפלטפורמות השונות של ארגון 'הידברות' מסביב לשעון, כולל ערוץ ואתר 'הידברות', דפי הידברות ברשתות החברתיות, ובנוסף מאות אלפי איש שהשתתפו פיזית באחד משיעורי התורה שהעבירו רבני הארגון בשנה החולפת, במסגרת מאות הרצאות, כנסים, שבתות נופש, חוגי בית, מסעות קירוב ברחבי העולם ועוד.

הבשורה על קריאת הקודש המיוחדת עליה חתמו גדולי ישראל שליט"א, עוררה התרגשות רבה בקרב למעלה מ-300 עובדי 'הידברות', המקדישים כל השנה את זמנם ומרצם לפעילות הפצת תורה וזיכוי הרבים במסירות ובשמחה של מצווה, מתוך תחושת שליחות עמוקה ובידיעה שכל יהודי זכאי וחייב להכיר את בוראו, ומחובתם של יהודים מאמינים לעשות כמיטב יכולתם למימוש מטרה זו.

תגיות:הרב קנייבסקיגדולי ישראלהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה