חדשות בארץ

ממחר: הלימודים במערכת החינוך יוקדמו ל-7:30 בבוקר

גלנט אמר כי קיבל את ההחלטה בתור סיור שערך הבוקר בנתיבות, אז מצא כי "צוואר הבקבוק הנוצר מפתיחה בשעה 07:55, מהווה מפגע בריאותי ותחבורתי ומקשה על ההורים והצוות החינוכי"

פקק תנועה בירושלים (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)פקק תנועה בירושלים (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
אא

שר החינוך יואב גלנט הודיע הערב (שלישי) כי החל ממחר תוקדם שעת הכניסה לכלל הגנים ובתי הספר לשעה 7:30 בבוקר. גלנט אמר כי קיבל את ההחלטה בתור סיור שערך הבוקר בנתיבות, אז מצא כי "צוואר הבקבוק הנוצר מפתיחה בשעה 07:55, מהווה מפגע בריאותי ותחבורתי ומקשה על ההורים והצוות החינוכי". הוא הוסיף כי "אמשיך לפעול כדי להחזיר את המערכת לשגרה בהקדם האפשרי".

קודם לכן נמסר ממשרד החינוך כי תחודש פעילותם של הצהרונים במתכונת מלאה וללא קפסולות או מגבלות כלשהן מיום ראשון. לפי הודעת המשרד, מפעילי הצהרונים יוכלו לפתוח קבוצה שמורכבת מתלמידים הלומדים בכיתות א-ב אשר מגיעים משלוש כיתות שונות לכל היותר. כמו כן, ניתן יהיה לערב קבוצות מכיתות גן צמודות. בהודעה הודגש כי השינוי בהנחיות מתייחס למסגרת צהרוני "ניצנים" ומסגרות של צהרונים ציבוריים בלבד.

"המשימה המיידית והעיקרית שלנו היא להחזיר את פעילות מערכת החינוך על כל חלקיה, ובמסגרת זו גם את הצהרונים", אמר שר החינוך גלנט, שנכנס אתמול לתפקידו. "אנו פועלים בכל הכוח לעשות זאת, זהו צעד חשוב שמאפשר להורים לחזור לעבודה ויהיו צעדים נוספים בימים הקרובים".

מנכ"ל המשרד, שמואל אבואב, אמר כי "צמצום פערים הוא אחד מהיעדים המרכזיים של המשרד, ולצהרונים יש מקום חשוב בצמצומם. הפעילות המלאה של הצהרונים תאפשר לאלפי תלמידים מרקע כלכלי חברתי נמוך להמשיך וליהנות ממסגרת חינוכית עשירה ואיכותית. לצד זה, פתיחתן המלאה תאפשר להורים רבים לצאת לחזור אל מסגרת העבודה ולהמשיך לקיים שגרת חיים".

תגיות:יואב גלנטמערכת החינוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה