חדשות בריאות

מניין קורבנות הקורונה עלה ל- 5, מספר החולים הגיע ל- 2,030

בבתי החולים שיבא ומעייני הישועה נפטרו הלילה שני חולי קורונה נוספים. בכך הגיע ל- 5 מספר הקורבנות בישראל כתוצאה מסיבוכי הנגיף. מספר החולים המעודכן עומד על 2,030, מתוכם 37 במצב קשה

(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:12)

משרד הבריאות מסר הבוקר (רביעי), כי מניין הקורבנות של נגיף הקורונה בישראל עלה ל- 5. אחד הנפטרים הוא גבר בן 76, שאושפז ביום שני האחרון בבית החולים שיבא בתל השומר. מבית החולים נמסר, כי החולה סבל ממחלות רקע משמעותיות. חולה נוסף בן 83 נפטר בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

על פי נתוני משרד הבריאות, המעודכנים לשעה 8:00, מספר החולים המאומתים בישראל עלה ל- 2,030. אתמול בבוקר עמד מספר החולים על 1,656. מצבם של 37 חולים מוגדר קשה, 54 במצב בינוני ו- 1,876 במצב קל. 58 חולים הבריאו עד כה, ושוחררו לביתם.

מנתוני משרד הבריאות עולה עוד, כי 927 מהחולים נמצאים בבידוד בית, ו- 203 שוהים בבתי מלון. נכון לעכשיו, 63,164 בני אדם נמצאים בבידוד ביתי, לאחר ששהו בקרבתם של חולי קורונה מאומתים. ביממה האחרונה נוספו 338 אנשים לרשימת הבידוד הביתי. מתחילת המשבר שהו בבידוד ביתי 140,742 בני אדם.

ביממה האחרונה נמשכת מגמת העלייה בבדיקות הקורונה שנלקחו ברחבי הארץ, ומספרם הסתכם ב- 5,067.

אתמול נפטרו שני חולים כתוצאה מסיבוכי הנגיף. תחילה נמסר על פטירתה של מלכה קבע, בת 67, אם ל- 3 וסבתא ל- 7 נכדים. קבע, שסבלה ממחלת רקע קשה, נפטרה בבית החולים וולפסון בחולון לאחר שהייתה מונשמת במצב קשה. "צוות הטיפול הנמרץ שלנו נלחם על חייה במסירות רבה, אך מצבה התדרדר, ולמרות טיפול אינטנסיבי היא נפטרה", נמסר מבית החולים. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה. נמסרה להם הודעה בנושא, וצוותי העבודה הסוציאלית שלנו בקשר עמם".

בהמשך מסר בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כי במצבו של חולה קורונה בן 87, שהובהל שלשום עם מצוקה נשימתית משמעותית, חלה התדרדרות נשימתית נוספת ומהירה, והוא הלך לעולמו. החולה, שסבל ממחלות רקע שונות, התגורר בבית האבות "מגדל נופים" בירושלים, ונדבק מאחת העובדות הסוציאליות העובדות במקום. בסוף השבוע שעבר נפטר קורבן הקורונה הראשון בישראל, אריה אבן, שהתגורר אף הוא בבית האבות.

תגיות:משרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה