בריאות ותזונה

עכשיו זה כבר מדעי: מה יקרה לגופכם אם תאכלו שני תמרים ביום?

שני תמרים ליום: מחקר שביצעו חוקרים מהטכניון מצא כי אכילת תמרים מסייעת להגנה מפני מחלת טרשת העורקים, הפחתת השומנים והכולסטרול הרע בדם ועוד 

אא

פלבנואידים, פוליפנולים וריבופלאבין הם אולי שמות שאתם לא מכירים, אבל פצצת כוח, ברזל וחיזוק מערכת העיכול - אלו מילים שאתם ודאי מכירים ומייחלים להן להתממש, כשזה מגיע לבריאותכם. 

איך זוכים לזה? במילה אחת: תמרים.

אם אתם אנשים בריאים שרוצים לחזק את המערכות השונות של גופכם ולתת לעצמכם בוסט של אנרגיה משמעותית לאורך היום - כדאי לכם לפתוח את הבוקר שלכם עם תמרים, מהסיבה הפשוטה שמדובר בפצצת אנרגיה מדהימה של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. 

התמרים מכילים בין היתר גם חומצה פולית, סידן, ברזל, אשלגן, מגנזיום, אבץ, ויטמין A וויטמין K, וויטמין B.

בין הדברים הטובים שיקרו לכם אם תצרכו שני תמרים מדי בוקר ובעצם תפתחו איתם את היום שלכם: ניקוי רעלים, חיזוק הלב ושיפור בריאותו, מניעת אנמיה, חיזוק העצמות והשרירים, שיפור בריאות העיניים והעור ועוד. 

מחקר שביצעו חוקרים מהטכניון מצא כי אכילת תמרים מסייעת להגנה מפני מחלת טרשת העורקים. "התעורר החשש כי מאחר שמדובר ב'פצצת סוכרים' - תזונה עשירת תמרים עלולה להביא לעליה ברמות הסוכר בדם", מציין פרופסור מיכאל אבירם מהפקולטה לרפואה על שם רפפורט בטכניון, שמזה שנים חוקר את היתרונות של פירות וירקות שונים, והשפעתם על בריאותנו. 

לדבריו, במחקר שנערך על משתתפים בריאים נמצא כי אכילת מאה גרם תמרים ליום במשך כחודש - לא רק שלא גרמה לעלייה ברמת הסוכר בדם, אלא אף הפחיתה משמעותית את רמת הטריגליצרידים (רמות השומנים והכולסטרול הרע בדם).

וקצת מהמקורות: מעניין לציין כי התמרים מופיעים כסגולה המטפלת בפחדים, ומי שצורך אותם מדי יום ניצול מפחדים, וחי חיים שלווים יותר (כמובא בספר 'אביעה סגולות' ובשם הרב שלמה עופר).

הערה: המובא לעיל אינו מתיימר להחליף ייעוץ רפואי מקצועי, אלא מהווה מידע בלבד. 

תגיות:שינויתמריםבריאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה