לחיות בלי הורים
ניסיתי לישון בפינת הרחוב על חתיכת קרטון ישנה. כעבור תקופה עברתי לפנימייה מלאה בילדים עזובים ונשכחים שחרב עליהם עולמם. "אני לא רוצה להיות פה", אמרתי לעצמי. "אני רוצה להיות חלק ממשפחה". משל עם מוסר השכל
מעיין (שם בדוי)
31.10.13 | 19:47
ניסיתי לישון בפינת הרחוב על חתיכת קרטון ישנה. כעבור תקופה עברתי לפנימייה מלאה בילדים עזובים ונשכחים שחרב עליהם עולמם. "אני לא רוצה להיות פה", אמרתי לעצמי. "אני רוצה להיות חלק ממשפחה". משל עם מוסר השכל
מעיין (שם בדוי)
31.10.13 | 19:47
עלינו לדעת, שאנו כהורים חייבים לבסס ולשדר את מעמדנו בבית יש הורים! ויש ילדים! ועל הילדים להיות כפופים להוראת ההורים ומילוי רצונם, אגב זה גם חלק ממצות כיבוד אב ואם, נלמד את הילד מהו כיבוד אב ואם ולא להיפך...
בועז עמר
17.10.13 | 10:02