"לא להאמין שיש ניצנים של תקווה. בלעדיכם הזוג כבר היה ברבנות"
ממצב של חוסר תקשורת, של ייאוש ושל צעקות על סף פירוק הבית – עוד בית בישראל עולה על דרך המלך של שלום בית. מכתב תודה שהגיע למחלקת שלום בית של הידברות
הרב שמעון ביטון / מחלקת שלום בית
29.07.18 | 10:20



