פעילות הידברות

חיינו השתנו מן הקצה אל הקצה - בגלל שבת אחת

שבת לרענון הזוגיות של מחלקת שלום בית: השקט והרוגע, המקצועיות והזמינות. תחושות אישיות מהשבת הנפלאה במכתב תודה מיוחד שהגיע למחלקת שלום בית

  • ו' חשון התשע"ט
אא
בחודש אלול האחרון נערכה שבת מיוחדת להעשרת הזוגיות ע"י מחלקת שלום בית בהידברות, ובה נערכו הרצאות מרתקות וסדנאות מעשירות בידע פרקטי מקצועי עם כל הסודות של עולם הטיפול, בעוד עיקר הדגש היה ביעוץ האישי אחד על אחד עם מיטב המומחים של המחלקה.

זוגות רבים נרשמו לפגישה האישית אצל היועצים, שעבדו מסביב לשעון כפשוטו כדי להתמודד עם הביקוש הגדול. משעות הבוקר המוקדמות ממש, בין הרצאה לסדנא, וצמוד לאוכל או לתפילה, ועד לשעות הקטנות של הלילה, עמדו המומחים של המחלקה לרשות הקהל. מכתב מיוחד הגיע אל המחלקה, ובו, במילים קצרות, מתארת גב' מ. י. איזו שבת נפלאה היתה להם:

"לכבוד המחלקה המדהימה והמקצועית, מחלקת שלום בית בארגון הקדוש, הידברות. שלום וברכה!

אינני מצליחה בקביעות לקבל את עלון השבת של הידברות. אבל באקראי התגלגל לידי אחד מעלוני השבת שלכם בתחילת אלול. ראיתי את המודעה על השבת שלכם, 'שבת שלום בית' ונרשמתי. למה לא.

רק כשהגעתי קלטתי את הנס המופלא שמשמים עשו איתי, שזכיתי לראות את המודעה שלכם. דבר ראשון האוירה הנפלאה והרגועה, זה היה כל כך משחרר ומרגיע. זה כבר היה רענון מוצלח למערכת הזוגית שלנו. דבר נוסף שהפתיע אותנו זה המגוון האנושי. נכחו שם זוגות מכל הגילאים, אפילו בגיל 70. וזה היה מדהים לראות שגם אחרי כל כך הרבה שנים יש מקום וטעם לרענון הזוגיות. זה היה ממש מדהים לראות כל מיני זוגות, את הפנים שלהם כשהם הגיעו, איך שהמתיחות צעקה מהפרצוף שלהם, ובמוצאי שבת כשהם נפרדו ממכם, היה נראה שהם כבר בתוך דרך חדשה של ממש.

בעיקר מה שתפס אותנו, וזה היה ממש מיוחד, זה הזמינות של המומחים שלכם ליעוץ אישי. בסך הכל ובלי עין הרע המצב אצלי בבית הוא מצוין. יש לנו הרמוניה והמון שיתופיות, והבית שמח ורגוע באופן כללי, אבל בכל זאת אנחנו בני אדם שונים, והיו כמה דברים שהציקו לי בהתנהלות של בעלי. הם לא "ישבו לי על הלב", אבל מידי פעם קורה שקופץ משהו. אף פעם לא הלכתי לשאול או להתייעץ, כי זה לא היה נראה לי קריטי ללכת במיוחד על כזה דבר ליועץ. אתם בטח יודעים, איך שכשהחיים זורמים אנשים מזניחים גם דברים ממש חשובים.

אבל בשבת הזו, זה היה כל כך נחמד ופשוט. בגלל הזמינות הגבוהה של המומחים שלכם, שבאמת נתנו את כל הלב והנשמה, ועם כזאת סבלנות, כאילו כל זוג הוא היחידי פה, כך שהצלחתי למצוא את הזמן שמתאים לי ולבעלי. באמת לא היינו צריכים הרבה זמן, ואחרי שהיועץ שאיתו ישבנו קלט אותנו, הוא נתן לנו רעיון מסוים, והוא היה כל כך פרקטי ונכון, שרק עכשיו, חודשיים אחרי, כשאני רואה את השינוי אצלינו בבית, נפל לי האסימון כמה זה היה חיוני ונצרך כבר מלפני חמש ועשר שנים.

לכן מעומק הלב, בשמי ובשם בעלי (והילדים כמובן), אני מאחלת לכם, שתמיד יהיה לכם את הכח וההצלחה להמשיך לעזור ככה לעם ישראל. כי אחרי הרבה שבתות שהייתי, כזאת שבת שאזכור אותה לנצח, לא תהיה לי".

נ.ב. אני גם התחלתי יותר לעקוב אחרי הפרסומים שלכם. ושמחתי לראות שאתם כבר ממשיכים עם שבת נוספת כזאת בדיוק. אני בטוחה שהרבה יהודים כמוני הולכים לחדש את הזוגיות ללא היכר. עלו והצליחו.

להרשמה ל"שבת שלום בית" הקרובה, כנסו כאן. או חייגו 073-2221270

תגיות:זוגיותפעילות הידברותמחלקת שלום בית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה