שרת ההגנה של צ'כיה נגד האו"ם: "אין לנו מה לעשות בארגון שתומך בטרוריסטים"
שרת ההגנה של צ'כיה, יאנה צ'רנוכובה, קראה לארצה לעזוב את האו"ם, בעקבות החלטת העצרת הכללית לקרוא להפסקת אש מבלי לגנות את חמאס. מועצת הביטחון החליטה לקיים דיון נוסף, הפעם בשל כניסת צה"ל לעזה
שלומי דיאז
29.10.23 | 09:54



