חדשות בארץ

בקבוצת הטלגרם של מורי אונר"א: "בואו נוציא להורג מתנחל"

דו"ח חדש חושף כיצד כ-3,000 מורים של אונר"א היללו את מחבלי החמאס שביצעו את מעשי הטבח ביישובי הדרום וקראו להוציא להורג חטופים ישראלים

האו’’ם (צילום: shutterstock)האו’’ם (צילום: shutterstock)
אא

דו"ח חדש שפרסם היום (רביעי) ארגון UN Watch, העוקב אחר פעילויות האו"ם וארגוניו השונים, חושף תמונה מזעזעת: כך היללו אלפי מורים של אונר"א, סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטינים, את הטבח של ה-7 באוקטובר והסיתו בשיטתיות לטרור נגד יהודים.

מהדו"ח עולה כי בקבוצת טלגרם, בה משתמשים מורים של אונר"א מרצועת עזה, שיבחו רבים מהמשתתפים את הזוועות שביצעו מחבלי החמאס בעוטף. יש לציין כי הקבוצה הוקמה בשנת 2020 על מנת לדון בנושאים מקצועיים, כגון: לוחות זמנים, חומרי לימוד ושיתוף לגבי משכורת, אלא שמשתתפיה בחרו להלל את המחבלים ומעשי הזוועה שביצעו נגד יהודים.

מאז ה-7 באוקטובר, הועלו בקבוצה פוסטים שתיארו את מחבלי החמאס כ"גיבורים", ושיתפו את תמונות הקורבנות שנרצחו בטבח. מנכ"ל UN Watch, הלל נוייר, אמר כי היו שאף קראו להוציא להורג חטופים. לדבריו, המורים משתפים באופן קבוע תמונות וסרטונים שמסיתים לטרור.

נוייר פרסם בחשבון ה- X שלו צילומי מסך מתוך הקבוצה וקרא לאו"ם לנקוט פעולה. נוייר העלה תמונה של וואסים אולא, מורה של אונר"א, שקרא באחד הצ'אטים בקבוצה: "בואו נוציא להורג את המתנחל הראשון בלייב". זאת לאחר שהחמאס איים להוציא להורג חטופים אם לא ייפסקו ההפגזות בעזה.

צילום מסך מתוך הפוסט שפרסם הלל נויירצילום מסך מתוך הפוסט שפרסם הלל נוייר

גם בדיווחים קודמים, הזהיר ארגון UN Watch כי מורים רבים של אונר"א מסיתים ילדים פלסטינים לטרור נגד יהודים, בניגוד לקוד ההתנהגות של האו"ם. "אנו קוראים לאו"ם ולמדינות החברות להכיר בכך שאונר"א שורץ בהסתה לטרור", אמר נוייר והבטיח לפרסם דו"ח מעמיק יותר בקרוב.

תגיות:האו"םאונר"אחמאסהטבח בדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה