שיטת 1+1: כך עקצה תושבת אשדוד את איקאה ב-17 אלף שקלים
תושבת אשדוד פיתחה שיטה קבועה ומתוחכמת להוצאת כספים במרמה מסניף איקאה בנתניה: לקנות בזוגות, לשלם רק על מוצר אחד בקופה בשירות עצמי – ואז לחזור לחנות כדי לקבל החזר כספי על המוצר הגנוב. כעת הוגש נגדה כתב אישום חמור
הידברות
18.05.26 | 12:36



