חדשות בעולם

איקאה העולמית: סכנת התחשמלות ממנורות מסדרת GOTHEM

עקב סכנת התחשמלות ממנורות מסדרת GOTHEM. הלקוחות מתבקשים להחזירם לרשת, תמורת החזר כספי מלא

אא

רשת איקאה העולמית קוראת ללקוחות להחזיר לרשת מנורות מסדרת GOTHEM, עקב סכנת התחשמלות. החברה פרסמה הודעה, בה ביקשה "להפסיק את השימוש במוצר באופן מידי, ולהחזירן לאחת מחנויות איקאה לקבלת החזר כספי מלא. אנו באיקאה מייחסים חשיבות רבה לבטיחות מוצרינו ואיננו לוקחים כל סיכון, לכן, בכדי למנוע פגיעות, אנו קוראים להחזרת מנורות מסדרת GOTHEM וקבלת החזר כספי מלא", נמסר מהחברה.

הסיבה לכך היא שאותרו מספר מקרים, בהם היו הכבלים המחוברים למנורות, פגומים. דבר המעלה את סכנת ההתחשמלות. "כבלים פגומים עלולים להוליך זרם חשמלי לחלקים המתכתיים בגוף המנורה ובכך להוות סכנת בטיחות", לשון ההודעה.

הדגם שנקרא לריקול ע"י איקאה(מקור: איקאה)הדגם שנקרא לריקול ע"י איקאה(מקור: איקאה)

מדובר בשתי מנורות שולחן ומנורה עומדת אחת, שנמכרות בסניפי הרשת בעולם החל מאוקטובר 2015. מהרשת נמסר כי לא התקבלו דיווחים על לקוחות אשר נפגעו, אך נתקבלו דיווחים על מקרים של סכנת התחשמלות.

כזכור, לפני כחודש ביקשה רשת איקאה מלקוחות שרכשו מנורות תקרה מסדרת HYBY ו-LOCK להסיר את המוצרים באופן מיידי ולהחזירם לאחת מחנויות איקאה, תמורת החזר כספי מלא.

כחצי שנה קודם לכן, ביולי 2015, בעקבות מות שני ילדים, איקאה הודיעה כי תוסיף ערכות בטיחות לשידות. הרשת אמנם לא אספה את השידות, אך חילקה את הערכות בחינם.

תגיות:איקאהסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה