סגירת מעגל: בנה של רחל אדרי הועלה לדרגת רב-פקד בבית שבו הוחזקה כבת ערובה
בבית משפחת אדרי באופקים, שבו הוחזקו רחל ודוד אדרי כבני ערובה ב-7 באוקטובר, הוענקה לבנם אביתר דרגת רב-פקד. תנ"צ אפי שימן: ״עומדים לצד אביתר ומשפחת אדרי ברגע של גאווה והתרגשות, ומצדיעים לגבורת השוטרים ולמחויבותם להמשיך ולהגן על תושבי הדרום״
יובל אביב
22.06.26 | 10:41



