בריאות ותזונה

דיאטה: לא לשמנים בלבד

יצא לכן פעם לשוחח עם חברות ולשמוע כמה הן בוכות על המראה הרזה שלהן? לדעתי הן צודקות. מסכימות איתי או לא? חשבו לאחר שתקראו

אא

הנה אני מגלה את הסוד. סוף כל סוף נרשמתי למכון כושר הסמוך לאזור מגוריי. כן כן, מה לעשות. אומנם במשך תקופות שונות ניסיתי בעצמי בכל מיני צורות, אבל השורה התחתונה הובילה אותי לשיעורים אמיתיים, עם מדריכות חביבות שמחלקות פקודות תוך כדי קפיצות.

יצא לכן פעם לשוחח עם חברות שלכן ולשמוע מהן כמה הן בוכות על איך שהן נראות, ולא משנה אם הן רזות, מלאות או שמנות? זמן רב חשבתי לעצמי שאולי אנחנו הנשים פשוט כאלו ואין מה לעשות, זה מה יש. אלא שמחשבה שנייה גרמה לי להבין את הדברים אחרת. אנו הנשים לא נמצאות באותו מצב 24 שעות 7 ימים בשבוע 365 ימים בשנה. ברוך השם יש לנו תקופות של הריון, הנקה, ישנן נשים שעוברות תהליכים לא פשוטים עד שהן זוכות להיכנס להריון והגוף שלנו, למעשה, עובר תהליכים בלתי פוסקים שגורמים לו להשתנות מעת לעת. זאת אומרת, אם כאישה צעירה נהגת ללבוש חצאית במידה 38 ואחרי הלידה את נשארת תקועה על מידה 40 ולא מצליחה "לחזור לעצמך", זכותך להיות לא מרוצה. זכותך לרצות לעשות הכל, כולל דיאטה קפדנית, כדי לחזור להיות מי שאת מכירה!

יצא לי לשוחח עם חברה על הנושא. חברתי שתהיה בריאה, נראית מצוין ובפרט במצב, אחרי ארבע לידות, אבל במשך השיחה יצא לי לשמוע ממנה כמה וכמה פעמים, כמה היא צריכה התעמלות, וכמה היא זקוקה לשיעורים במכון כושר. הבטן שלה לא במקום הנכון, הירכיים לא במידה הרצויה, ועוד כהנה וכהנה. בהתחלה חשבתי לעצמי, איך היא בכלל מתלוננת, שתראה איך היא נראית. אבל מהר מאוד הבנתי שאסור לי לשפוט אותה. להפך, עודדתי אותה ללכת ולקחת שיעורים המתאימים לצורך האישי שלה, מכיוון שאין אף אחד אחר שיכול לעמוד במקומה ולהגיד לה, "את נראית טוב, אין לך זכות להתלונן". נכון שהיא נראית טוב ביחס לעיניים שלי. אבל היא לא נראית לעצמה אותה אישה שהיא מכירה.

פעילות ספורטיבית תורמת המון, גם לגוף וגם לנפש. מזרימה אנרגיות חיוביות ומשחררת. אני ממליצה בחום. נכון שלא כל אחת מסוגלת להתמיד, בפרט אם מדובר במשהו אינטנסיבי, אבל אפשר לבחור פעמיים בשבוע, ולהחליט שאנחנו נותנים לעצמנו קצת ממנת הבריאות הזאת. יש לי תחושה, שלא מעט דברים, יראו פתאום אחרת.

תגיות:בריאותדיאטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה