חדשות בארץ

פצוע קל בפיגוע דקירה בחברון – המחבל חוסל

פלסטיני חמוש בחפץ חד התקרב לעמדה של חיילי צה"ל סמוך למערכת המכפלה ודקר את אחד החיילים. הכוחות במקום הגיבו בירי וחיסלו את המחבל

חיילי צה"ל בחברון, תמונת אילוסטרציה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)חיילי צה"ל בחברון, תמונת אילוסטרציה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)
אא

פיגוע דקירה התרחש הבוקר (שני) סמוך לשכונת אברהם אבינו ביישוב היהודי בחברון.

פלסטיני התקרב לעמדה של חיילי צה"ל סמוך למערכת המכפלה ודקר את אחד החיילים באמצעות חפץ חד. החייל עצמו וחייל נוסף הגיבו בירי וחיסלו את המחבל. החייל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול.

פיגוע הדקירה הבוקר מצטרף לשורה גוברת והולכת של אירועי טרור שהתרחשו בתקופה האחרונה ביהודה ושומרון. בחודש שעבר נרצח ארי פולד הי"ד בפיגוע דקירה בצומת גוש עציון. בתחילת החודש נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי הי"ד בפיגוע ירי באזור התעשייה ברקן. המחבל טרם נתפס. מספר ימים לאחר מכן מחבל דקר חייל מילואים בכיכר חטמ"ר בשומרון. החייל נפצע באורח בינוני, והמחבל נלכד כעבור מספר שעות. יום למחרת סיכלו הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במעבר אליהו (על כביש 55, בין אלפי מנשה לקרני שומרון) ניסיון פיגוע. פלסטיני בן 19, תושב קלקיליה, עורר את חשדם של המאבטחים. הוא הוכנס לעמדת הבידוק, וסכין אותרה על גופו. במהלך התשאול שנערך לו אמר הפלסטיני כי הגיע כדי לבצע פיגוע דקירה והוסיף: "באתי להרוג יהודים".

לפני שבוע סיכלו חיילי צה"ל ניסיון של מחבל לדקור חייל בכביש חוצה שומרון. האירוע התרחש בצומת גיתי אבישר, בין צומת אריאל למחלף ברקן. החיילים ירו במחבל והרגו אותו. שלשום עצרו מאבטחים פלסטיני כבן 20 בשטח היישוב הר אדר הסמוך לירושלים. כוחות משטרה ומג"ב הוזעקו אל המקום. מתחקור ראשוני עלה כי החשוד הגיע מכיוון הכפר הפלסטיני קטנה הסמוך ליישוב והתכוון לבצע פיגוע. בסריקות שנערכו בקרבת מקום אותרה סכין.

(עודכן: 11:29)

תגיות:פיגוע דקירהחברון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה