חדשות בארץ

ניסיון דקירה בכביש חוצה שומרון, המחבל חוסל

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר בהגיעו לזירה כי הפיגוע סוכל בזכות עירנותם של החיילים והחתירה למגע: "כך צריך להיגמר אירוע של טרור במדינה מתוקנת"

זירת ניסיון הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת ניסיון הפיגוע (צילום: פלאש 90)
אא

חיילי צה"ל סיכלו לפני הצהריים (שני) ניסיון של מחבל לדקור חייל בכביש חוצה שומרון.

האירוע התרחש בצומת גיתי אבישר, בין צומת אריאל למחלף ברקן. החיילים ירו במחבל והרגו אותו. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל.

מדובר צה"ל נמסר: "כוחותינו סיכלו ניסיון פיגוע בצומת גיתי אבישר. מחבל ניסה לדקור לוחם שהיה במקום. כוחותינו ירו לעברו. המחבל נוטרל ונהרג. אין נפגעים לכוחותינו. בשלב זה מבוצע תחקיר בשטח".

(צילום: דובר צה"ל)

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שהגיע לזירה, אמר: "מדובר באירוע שהיה יכול להיגמר אחרת לגמרי. בזכות העירנות של החיילים והחתירה למגע - הוא נגמר ללא נפגעים ועם מחבל מחוסל. כך צריך להיגמר אירוע של טרור במדינה מתוקנת".

ובתוך כך, המשטרה התירה היום לפרסום, כי לפני כשבוע עצרו לוחמי הימ"מ, בשיתוף שב"כ, פלסטיני תושב העיירה יעבד החשוד בירי לעבר כוחות מג"ב, שהרסו בחודש אפריל את ביתו של המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד בתחילת 2018 בפיגוע ירי סמוך לחוות גלעד. מהירי נפצעה קל חיילת מג"ב. העצור, בשנות השלושים לחייו, הוא הפלסטיני השלישי שנעצר בחשד למעורבות בירי. בביתו נתפס רובה מסוג M-16.

(עודכן: 20:53)

תגיות:פיגועשומרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה