בריאות ותזונה

מה הקשר בין קפאין לבריאות השיער? את המאמר הזה אסור לכם לפספס!

מחקר שבדק את הקשר שבין קפאין לבין בריאות זקיקי השיער - חזר עם ממצאים מדהימים, ששופכים אור לא רק על בריאות השיער אלא אף על מניעת נשירתו

אא

מחקר שבדק את הקשר שבין קפאין לבין בריאות זקיקי השיער - חזר עם ממצאים מדהימים שקובעים כי לא רק שיש קשר הדוק ביניהם, אלא שמי שמרבה לשטוף את שיערו עם קפה שהורתח, פעמיים בשבוע - מחזק את שורשי השיער, מונע נשירה וגורם לשיער להיראות זוהר וחיוני.  

"הקפאין מגרה את זקיקי השיער ומעודד אותם לצמוח ביתר שאת, הודות לנוגדי החמצון שבו", מסבירים החוקרים. "התוצאה המתבקשת מגיעה בצורה מהירה יותר כאשר הקפאין מגיע במגע ישיר עם השיער כי הוא משפר את זרימת הדם באזור הקרקפת". 

ד"ר ג'ף דונובן - דרמטולוג מוסמך, מומחה לבעיות של נשירת שיער ובעל מרפאת לטיפוח השיער, מסביר כי פולי הקפה הם חלופה מצוינת למסכות שיער למיניהן, שלא פעם משיגות את התוצאה ההפוכה מחיזוק שורשי השיער, וגורמות לנשירתו. "הקפאין גם מרחיק תאי עור מתים, שומר על נקיות ורענון הקרקפת ומעודד צמיחה של תאים חדשים במקום אלו שמתו. התאים החדשים יצמיחו כמובן שיער חדש ובריא יותר". 

האם יש בזה חיסרון? 

"כן. החיסרון היחידי הוא שעם הזמן וככל שמשתמשים בו יותר - גוון השיער עלול להפוך לכהה יותר מהגוון הטבעי. הפיתרון הזה מעולה לברונטיות או לאנשים בעלי שיער כהה שמחפשים דרך מעולה להתגבר על תופעות של נשירת שיער או שיער פגום ולא בריא", מסבירים המומחים. 

תגיות:שיערמחקרבריאותקפאין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה