חדשות בארץ

עשרות פצמ"רים נורו במהלך הלילה. בחסדי שמים אין נפגעים

לילה מתוח בדרום: החל מהשעה 2:00 נורו מספר מטחים של למעלה מ-20 פצמ"רים לעבר יישובי עוטף עזה. במקביל, צה"ל תקף 65 מטרות טרור ברצועה

  • ט"ז סיון התשע"ח
(צילום: יונתן סינדל / Flash90)(צילום: יונתן סינדל / Flash90)
אא

גם הלילה (רביעי) נשמעו אזעקות "צבע אדום" ביישובי הדרום. מצה"ל נמסר כי זוהו מספר שיגורים משטח הרצועה לעבר המועצות האזוריות אשכול, שער הנגב ושדות נגב.

סמוך ל-02:30 הושמעה אזעקה באשקלון ונצפו שני יירוטים. החל מהשעה 02:00 ירו הטרוריסטים מספר מטחים של למעלה מ-20 פצמ"רים לעבר יישובי עוטף עזה. רקטה ששוגרה מרצועת עזה פגעה לפנות בוקר בבית באחד היישובים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים.

מוקדם יותר הלילה בוצע ירי רקטות לעבר העיר נתיבות. דווח על נפילה, אך עדיין לא ברור אם מדובר ברקטה או בחלקי יירוט. אישה אחת לקתה בחרדה, אך לא דווח על פצועים או על נזק.

במקביל, צה"ל תקף ביממה האחרונה באמצעות מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס כ-65 יעדים ברחבי רצועת עזה, בהם מחסני רחפנים, מתקנים לייצור רקטות ואמצעי לחימה, מחנות אימונים, אמצעי לחימה ימיים ורכיבים לטילים נגד מטוסים.

דובר צה"ל מסר כי "החמאס בוחר שוב לפעול כנגד האינטרסים של תושבי הרצועה ולאחר שנכשל בהפרות הסדר האלימות לאורך גדר המערכת בוחר לבצע ולאפשר ירי תלול מסלול רחב כנגד אזרחי ישראל

"בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של החמאס וימשיכו לפעול כנגדה באופן עוצמתי וחד. צה״ל ערוך לממש את פעילותו ככל שיידרש ובמגוון רחב של כלים. צה"ל ערוך למגוון תרחישים ונחוש לפעול נגד פעילי הטרור וימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל", לשון ההודעה.

בסיום הערכת מצב אישר מפקד פיקוד הדרום את המשך קיום הלימודים הבוקר, בהתאם להנחיות ההתגוננות.

אתמול (שלישי) שוגרו כ-80 פצצות מרגמה ורקטות על ידי מחבלים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. בחסדי שמים אף אחת מהן לא גרמה לנפגעים ואף לא לנזק.

תגיות:פצמ"ריםדרום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה