חדשות יהדות

אחרי 20 שנות סכסוך: האח הדתי של שרה נתניהו, מבקש לעשות סולחה

אחרי נתק של 20 שנה שנוצר בשל וויכוח אידיאולוגי שהתגלע ביניהם - ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, מבקש כעת להתפייס עם אחותו, ולשים קץ לסכסוך הארוך שלהם. "היא בתוך מערבולת משפטית וציבורית, והייתי שמח לעמוד לצידה, לייעץ, לחזק ולתמוך. אני בטוח שכל אדם במצב כזה זקוק לאנשים שיעודדו אותו", דבריו

ד"ר חגי בן ארצי (צילום מסך)ד"ר חגי בן ארצי (צילום מסך)
אא
אחרי נתק של 20 שנה שנוצר בשל וויכוח אידיאולוגי שהתגלע ביניהם - ד"ר חגי בן ארצי, אחיה של שרה נתניהו, מבקש כעת להתפייס עם אחותו, ולשים קץ לסכסוך הארוך שלהם. "אין לי ספק שעוברים עליה ימים קשים", אמר ד"ר בן ארצי בהתייחסו לחקירות שמתקיימות בימים אלו כנגד ראש הממשלה, בנו ורעייתו. "היא בתוך מערבולת משפטית וציבורית, והייתי שמח לעמוד לצידה, לייעץ, לחזק ולתמוך. אני בטוח שכל אדם במצב כזה זקוק לאנשים שיעודדו אותו", אמר. 
 
יצוין כי הסכסוך בין בן ארצי הדתי לאחותו, פרץ בשנת 1997, על רקע חתימתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על 'הסכם חברון'. בן ארצי שראה בצעד זה שגיאה מיסודה, ניסה למנוע אותו - אך ללא הצלחה. "ניסיתי להשפיע במעגל הסגור, ומשראיתי שזה לא מצליח הרגשתי שחובתי המוסרית הייתה לצאת בביקורת ציבורית", הוא מסביר. "היום הרבה אנשים מבינים שהסכם חברון היה שגיאה, שנהרגו הרבה אנשים אחר כך. כך שאני מרגיש שלם לגמרי עם עצמי".
 
"אני יודע שהביקורת הזהו תרמה בין השאר לקרע בתוך המשפחה, ומצר על זה", אמר ד"ר בן ארצי בראיון ל'כאן מורשת'. "הלוואי שנזכה לחדש את הקשרים המשפחתיים", הוסיף.  
תגיות:אחשרה נתניהוסולחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה