חדשות בעולם

משמח: מדענים בארה"ב הקפיאו עצב בגב, ולא תאמינו מה הם הצליחו לגלות 

האם אפשר כבר לומר שאנחנו נמצאים בפתחו של עידן נטול דיאטות? מדענים מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אמורי בארה"ב, טוענים כעת כי הצליחו לפתח שיטה ייחודית שתפסיק את תחושת הרעב - פעם אחת ולתמיד

(shutterstock)(shutterstock)
אא
האם אפשר כבר לומר שאנחנו נמצאים בפתחו של עידן נטול דיאטות? מדענים מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אמורי בארה"ב, טוענים כעת כי הצליחו לפתח שיטה ייחודית שתפסיק את תחושת הרעב - פעם אחת ולתמיד. את השיטה מבססים הרופאים על הקפאת עצב קטן בגב, שאמון על הובלת האותות של הרעב אל המוח. 
 
על פי דיווח של רשת ABC News מדובר בעצב שמאותת ומתריע על רעב, רק כאשר קיבולת הקיבה עדיין לא הגיעה למקסימום שלה. לדברי ראש צוות החוקרים ד"ר דיוויד פרולוגו, כל מי שפוצח בדיאטה עתיד לנחול אכזבה מרה תוך שישה חודשים עד שנה, זאת היות וה"גוף חוזר לצריכת הקלוריות שאליה הורגל לפני הדיאטה". 
 
אלא שבאמצעות השיטה החדשה, שמבוצעת על ידי החדרת מחט לגב החולה והקפאה של העצב המדובר לשתי דקות - התקבלה תוצאה מרשימה למדי, שמעכבת את שליחת אותות הרעב אל המוח. כל המתנדבים שאל גבם הוחדרה המחט ובוצע בהם ההליך הכירורגי, דיווחו על ירידה של 3.6% ממשקל גופם, תוצאות שבאו לידי ביטוי גם בהפחתת מדד ה-BMI שלהם. 
 
ממצאי השיטה החדשנית והמשמחת משהו פורסמו בכנס רפואי מיוחד שנערך לאחרונה בלוס אנג'לס, במסגרתו אף הוצגו ראיות ממספר מקרים של לפני ואחרי ההתנסות בשיטה. אחת מהן הייתה עדותה של מתנדבת בשם מליסה, שניסתה אינספור דיאטות מדיאטות שונות במשך שש שנים. "מאז הניתוח אני פשוט אף פעם לא רעבה", אמרה. 
תגיות:דיאטהעצבחדשותמדע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה