שידוכים וחיפוש זוגיות

מה הטעם להמשיך לצאת לדייטים, אם בסופם אני תמיד מתאכזבת?

כשמתבוננים בזה לעומק, מבינים שבאמת באמת - אין שום דבר רע בלהיות רווקה. אז למה אנחנו בכל זאת מכורכמות וממורמרות על כך שלא מצאנו את האחד שלנו? למה קשה לנו כל כך להישיר מבט מחוייך אל הבדידות שעוטפת אותנו מכל כיוון, ולחבק אותה חזק כאילו היא החברה הכי טובה שלנו? למה קשה לנו לראות את הרווקות כחוויה מרגשת ואפילו מלהיבה?

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כשמתבוננים בזה לעומק, מבינים שבאמת באמת - אין שום דבר רע בלהיות רווקה. אז למה אנחנו בכל זאת מכורכמות וממורמרות על כך שלא מצאנו את האחד שלנו? למה קשה לנו כל כך להישיר מבט מחוייך אל הבדידות שעוטפת אותנו מכל כיוון, ולחבק אותה חזק כאילו היא החברה הכי טובה שלנו? למה קשה לנו לראות את הרווקות כחוויה מרגשת ואפילו מלהיבה? 

לא, אני לא מציעה לכן ולי לדלג על התקופה הזו ולהעמיד פנים שהיא לא באמת כאן, שאתן לא באמת בתוכה. 

היא כאן, היא נוכחת יותר מתמיד והיא לא מתכוונת ללכת לשומקום, לפני שמשמיים יתנו לה אישור לכך. אז מה עושים? איך ממשיכים להאמין בעצמנו, להאמין באהבה שאנחנו מבקשות, להאמין שהטוב קיים גם אם עוד לא מצאנו אותו?

אם אנחנו רוצות בסופו של התהליך לפגוש את הטוב הזה, את אהבת חיינו אם תרצו - יש רק דרך אחת לעשות זאת, והיא - למרות הכאב, למרות האכזבות שהיו עד כה ולמרות הרצון לברוח משם הכי רחוק שאפשר - להמשיך לצאת לדייטים. 

כמה? אף אחד לא יכול לענות לך על כך. 

אני לא אומרת לך לבזבז את הזמן שלך על אנשים שלכתחילה את יודעת שהם לא הטייפ שלך, וברור שיש כאן צורך לעשות בירור פנימי מעמיק כדי להבין מה כן ומה לא, לפני שממשיכים בתהליך, אבל אל תרשי לעצמך לקפוא על השמרים רק משום שעד עכשיו עוד לא מצאת. 

אל תרשי לעצמך 'לגנוב' עוד יום של חוסר עשייה לכיוון העתיד שלך, ואל תעמידי פני מומיה. את עוד לא שם, אוקיי? וכל עוד את כאן, בחיים - אז תשתדלי לחייך ולהנשים את הלב בפעימות שרק את יכולה לספק לו. 

את עוד לא מתת, אז בבקשה ממך - אל תהרגי את עצמך עוד הרבה לפני שהגיע זמנך. 

את כאן, בחיים. יש לך מושג כמה עוצמה יש לך בידייך? כמה את יכולה להשיג אם רק תתעקשי על זה? יש לך מושג איזו נשמה מדהימה קיבלת, אלו כלים מפעימים נמצאים בך? מי יהיה בעלך איש לא באמת יכול לדעת, וגם לא זה שמכיר אותך הכי טוב. 

האזיני ללב שלך ואל תפחדי למצוא את השביל המחוק אל האומץ שלך. 

 

כל עוד את כאן - אל תתייאשי מן החיפוש

יש בך כוח להמשיך, יש בך כוח לשמוח, יש בך כוח להאמין, יש בך כוח לרצות, ויש בך כוח לשנות לא רק את התפישה שלך לגבי עצמך אלא את התפישה שלך לגבי כל העולם. את בעצמך העולם, ואת בעצמך נבראת כל רגע מחדש - למען עתיד שאין ממנו טוב. 

האזיני ללב שלך כשהוא צועק לך 'זה לא זה'. 

האזיני ללב שלך כשהוא אומר לך 'אולי ננסה'. 

האזיני ללב שלך כשהוא דורש ממך 'לחכות'.

האזיני ללב שלך כשהוא מכריח אותך 'להתרחק'. 

אבל כל עוד את כאן, אל תתייאשי מן החיפוש. צאי לשם ואפשרי לעצמך להכיר עוד ועוד עולמות חדשים, עוד ועוד נשמות מחפשות. לכל אחת בתורה יש שיעור קטן ללמד אותך על עצמך. וכן, הרבה פעמים זה אומר להישבר, להתמוטט, לצעוק מסוף העולם ועד סופו את השבירה שלך. כן, זה אומר להתכתש, להיתלש, ולא לחזור לעולם למקום הבטוח שלך. זה אומר לשאול אינסוף שאלות ולא תמיד להיות מסוגלת להכיל את התשובות (באם יש כאלה).

כן, זה אומר להיפגע ולפגוע, להידחות ולדחות, רצוא ושוב... בלי יכולת אמיתית לדעת מתי ואיך ואם בכלל זה ייגמר. 

ועם כל הכאב והקושי שבזה, זה עדיין עדיף מאשר לעמוד במקום ולא לעשות דבר. כי כולנו יודעות מה קורה למים שעומדים הרבה זמן במקום, ואת ממש לא רוצה להיות שם. 

אז תשמחי כי גם זו לטובה, ותסמכי על מי שברא אותך ויודע את השנייה המדויקת שבה הישועה שלך אמורה להתרחש. רק לו הכוח, רק לו התבונה, רק לו היכולת האמיתית להוציא אותך מגלות הנפש למנוחת עולם. 

ותעשי הכל, אבל ממש הכל, בדרך שלך!

תגיות:קושידייטיםזוגיותשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה