חדשות בעולם

ניאו-נאצי אמריקאי מסעיר את הרשת: "או שאתה יהודי או אמריקאי. אתה צריך לבחור"

כשהוא מוקף בקריאות 'הייל היימבך' - הניאו נאצי האמריקאי מתיו היימבך מחייך למצלמה של הכתב ניצן הורוביץ, ובלי להתבלבל אומר: "אנחנו נילחם עד הסוף. היהודים צריכים ללכת מכאן לישראל, ועליהם לבחור - או שאתה יהודי או אמריקני". ראיון מקומם במיוחד ששודר לאחרונה

מתיו היימבאך מתיו היימבאך
אא

מתיו היימבאך הוא ניאו-נאצי שדעותיו על היהודים ועל מקומם באמריקה (או באנושות בכלל) - מוצקות  ובלתי ניתנות לשינוי. כשהוא מוקף בקריאות 'הייל היימבאך', מתיו מישיר מבט לא המצלמה הישראלית שהגיעה לתת לו במה ולסקר את דעותיו, שעד כמה שהן אולי מהפכניות הן ודאי לא זרות לקבוצות האנטישמים המתגודדות סביבו בהערצה. 

כשנשאל היימבך על ידי הכתב ניצן הורוביץ כיצד מצטיירת אמריקה 'החדשה' שהוא רואה לעיני רוחו, השיב היימבך בלי להתבלבל: "היהודים צריכים ללכת לישראל, ועליהם לבחור - או שאתה יהודי, או אמריקאי. אי אפשר את שניהם".

מדוע זה בלתי אפשרי? טוב ששאלתם. "הקהילה היהודית פועלת כדי לשעבד ולעקור את כל אנשינו, והמערכת הזו רוצה ליצור עולם שבו הם שולטים בנו - כלכלית, חברתית ודמוגרפית".

אל דבריו מצטרף גם קולו של דובר מפלגה ניאו נאצית מט פרוט, שמסביר כי "המון אמריקאים לבנים שואלים את עצמם 'האם מנצלים אותנו כאן כמארחים'".

כשנשאלו השניים האם הבעיה שלהם תיפתר ברגע שכל היהודים יחזרו לישראל, משיבים שניהם פה אחד: "לא, יש לנו בעיות אחרות עצומות. העם היהודי הבהיר כי הוא עוין לעתיד המשפחה שלי והקהילה שלי", אומר פרוט. 

האם הם מסוגלים לתאר את אמריקה ללא יהודים כלל בכלכלה למשל? על זה השיבו השניים בחיוך שמהול בציפייה דרוכה: "בכל יום. פשוטו כמשמעו, בכל יום. או אז יהיו לנו שני טריליון דולר יותר. היו לנו 6,000 חיי אמריקאים שלא אבדו באפגניסטן ובעיראק וסביר להניח שהפיגוע של 9/11 לא היה מתרחש", אומר היימבאך. "בוא נזכור שאל קאעידה הכריזה מלחמה על ארה"ב, כי חיילים אמריקאים היו בשטח סעודי ופעלו למען האינטרס הציוני. הערבים לא שונאים אותנו, ולא היינו במלחמה עם המזרח התיכון אלמלא היהודים וישראל. הם שונאים אותנו בגלל התמיכה שלנו במדינה הציונית", הוא מסכם. 

תגיות:שנאהיהודיםמגדלי התאומיםפיגוע בארה"בניאו נאציאמריקאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה