חדשות יהדות

נוסעים לחו"ל? בקרוב לא תצטרכו להביא אוכל כשר מהבית

מיזם אינטרנטי חדש של מנציגי קהילות בכל העולם: תמורת רכישת מנוי, רבנים ילוו אתכם לקניות אונליין בחו"ל, לפי סוגי הכשרות אתם מחפשים: מבסיסית ועד גלאט. כרגע, חמש מדינות שותפות למיזם

  • י"ג טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עד היום היו המטיילים הדתיים בחו"ל עסוקים בשאלת הכשרות במקומות שונים בעולם. מיזם אינטרנטי חדש עשוי למצוא למטיילים מהמגזר הדתי והחרדי פתרונות לאיתור מוצרים כשרים ללא צורך בסחיבת קופסאות שימורים או מוצרים כשרים אחרים מהבית. המיזם, OnLine-Rabbi, יושק בשבוע הבא בכנס רבנים ומנהיגי הקהילות של המותג החדש.

לדברי יוצרי המיזם,OnLine-Rabbi  הינו "מיזם חדשני שבא לתת מענה לציבור שומרי הכשרות השוהה בחו"ל ומבקש לקבל מידע מדויק, מעודכן ומהיר מבר-סמכא מקומי בכל מדינה בתחומי הכשרות וההלכה בכלל, ובכך לאפשר לכל יהודי בכל מקום לשמור על אורחות חייו". המיזם הוא פרי שיתוף פעולה של רבני קהילות בכל רחבי העולם שעוסקים בתחום הכשרות בארצם. המיזם, מתברר, בנוי על זמינות מיידית ומהירה במכשיר הנייד בטקסט ובתמונות. לכל מדינה יש רשימת כשרות ויזואלית (זמינה ששה ימים בשבוע) עם צילומי כל המוצרים הכשרים, בממשק ידידותי למשתמש, כך שניתן להיפטר מהצורך לסחוב מזוודות עם משקל עודף מהארץ וללכת לסופרמרקט המקומי כדי למצוא את המוצרים הכשרים. "בכל מדינה ישנו גם נציג זמין במשך שעות היום הממתין לשאלותיכם וצילומי המוצרים שתרצו לברר לגביהם, תוכלו לצלם את מדף המוצרים, ולקבל מענה מיידי מה אפשר לקנות", נכתב באתר החברה.

האתר מציע שלוש אפשרויות בנוגע לרמת הכשרות שתחפשו – כשרות בסיסית רגילה, כזו המבוססת על פסיקה רחבה של גדולי הפוסקים בתחומי – פת פלטר, חלב סתם ומוצריו, ג'לטין וכדו'. ומוצרים רבים נוספים שאין בהם מרכיבים אסורים. רמת כשרות מוקפדת - נותנת מענה למקפידים על חלב ישראל, אפיית ישראל וכדומה, כשכל מוצר המסומן כך נבדק על ידי סמכות הלכתית שכל מרכיביו ודרך ייצורו כשרים. ברמת כשרות זו ישנם מוצרים עם חמאה ורכיבי חלב סתם המסומנים כחלביים. רמת כשרות "חומרה/ הידור" - כוללת רק מוצרים מושגחים ע"י מערכת כשרות קבועה וסטנדרטים גבוהים, כולל בישול ישראל לחומרה, חלב ישראל למהדרין, ומוצרי חלק גלאט.

לאתר שלושה שירותים בסיסיים – חבילת הבסיס מחירה 15 שקלים, והיא כוללת מדריך כשרות בחו"ל. החבילה המשודרגת עולה 4.10 שקל ליום, והיא כוללת קטלוג עם רשימת כשרויות לפי קטגוריה, וחבילת זהב, שעולה 13.10 שקל ליום, שכוללת בנוסף לשניים האחרים גם שירות צ'אט כשרות אישי מנציג המלווה אותך בקניות. כרגע פועל המיזם בחמש מדינות, אך בהמשך יתרחב לארצות נוספות.

תגיות:אוכלכשרותחו"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה