חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: תינוק סורי הוטס לניתוח מציל חיים בישראל

שיפור במצבו של המאבטח שנפצע קשה מאוד בפיגוע בירושלים, האנטישמיות בלונדון שוב חוזרת לכותרות, והתקררות ניכרת במזג האוויר. כל מה שצריך לדעת

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חדשות

שיפור במצבו של המאבטח אשר אלמליח: בית החולים שערי צדק דיווח הבוקר כי חל שיפור חל במצבו של המאבטח שנפצע באורח קשה בפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים לפני כשבועיים. על פי ההודעה, המאבטח עדיין מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ. ההודעה מגיעה לאחר שביום שישי שעבר הודיע בית החולים כי חלה הידרדרות במצבו של המאבטח בן ה-40 שנפצע קשה מאוד בפיגוע דקירה שהתרחש ביום ראשון שעבר. אנא התפללו עבור אשר בן סעדה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

תינוק סורי הובהל לניתוח מציל חיים בישראל: תינוק בן יומיים, בן לפליטים סורים שנולד באי השכן קפריסין, הובהל במהלך השבת לבית החולים שיבא שבתל השומר. התינוק נחת בסוף השבוע בישראל אחרי שמשרד החוץ קיבל את אישורו של שר הפנים אריה דרעי למהלך. התינוק הגיע בליווי אביו על מנת להתאשפז ביחידה לטיפול נמרץ.

ההסתדרות מחדשת את המחאה של עובדי טבע: ההסתדרות הודיעה כי המחאה של עובדי חברת טבע תימשך גם הבוקר. המפעל בירושלים יושבת, והעובדים ישבשו את הפעילויות השוטפות במפעלים ברחבי הארץ. הפגנות שוב ייערכו מול בתיהם של חברי הדירקטוריון חמי פרס וגליה מאור.

קנס של 75 אלף שקל על הבערת פסולת: מליאת הכנסת אישרה בסוף השבוע בקריאה טרומית את הצעת חוק שמירת הניקיון, לפיה מוצע לקבוע איסור על הבערת פסולת או הובלת פסולת לשם הבערתה. נקבע כי יוטל קנס עד 75,300 שקלים חדשים לאדם שיעבור על איסור זה. בדברי ההסבר נכתב: "מטרת הצעת החוק היא למגר את התופעה של השלכה של פסולת מסוגים שונים באופן לא מוסדר, בין היתר, על מנת לחסוך בעלויות איסוף, פינוי, שינוע והטמנה, כשלעיתים נוצרים כתוצאה מהשלכה זו מצבורי פסולת פיראטיים". את הצעת החוק הגישה ח"כ יעל גרמן.

 

חוץ

אנטישמיות בלונדון: סרטון שהפך לויראלי הציג בסוף השבוע נהג משאית מקומי שהילל את הצורר הנאצי היטלר. בסרטון נראה הנהג כשהוא תוקף יהודי חרדי שעבר באחת השכונות החרדיות של לונדון, סטמפורד היל, וצועק לעברו: "היטלר היה אדם נהדר, ידע מה הוא עשה. אתם חושבים שאתם שולטים בעולם? אתם לא. פה זה סטמפורד היל, לא ישראל". התקרית שתועדה אירעה סמוך לכניסת השבת.

133 הרוגים בעקבות מפולת בוץ בפיליפינים: עשרות בני אדם (לפחות 133, לפי הנתון הרשמי האחרון) נהרגו בלילה שבין שישי לשבת במפולת בוץ בפיליפינים. עשרות בני אדם נעדרים באזור לאחר שסופה הכתה באי באזור הדרום.

אוטובוס התהפך בהודו, 32 נהרגו: לפחות 32 בני אדם נהרגו בלילה שבין שישי לשבת בתאונת אוטובוס. על פי הדיווחים, האוטובוס נפל מגשר לאחר שהנהג ניסה לעקוף כלי רכב אחר, ובעקבות כך נפל לתוך נהר בצפון מערב המדינה.

 

מזג האוויר

היום: התקררות ניכרת. גשם ירד הבוקר בצפון הארץ ולאורך החוף, ומאוחר יותר צפוי להתפשט לאזור המרכז ולצפון הנגב. הרוחות יתחזקו, ייתכן אובך בדרום. קיים חשש לשיטפונות באזור הנחלים במזרח.

שני: הטמפרטורות יוסיפו לרדת ויהיה קר מהרגיל לעונה. ממטרים באזור צפון הארץ עד צפון הנגב. בחרמון יירד שלג, ייתכן שגם בצפון רמת הגולן.

שלישי: הטמפרטורות יעלו, מזג האוויר יהיה נאה.

רביעי: עליה נוספת בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה מעונן.

תגיות:שר הפניםכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה