חדשות בעולם

אירוע דריסה במלבורן: לפחות 19 פצועים כשמכונית התנגשה בהולכי רגל

רכב מסחרי התנגש בהולכי רגל במקום הומה אדם בשעות אחר הצהריים. הנהג וחשוד נוסף נעצרו. במשטרה טוענים כי האירוע היה מתוכנן. 19 פצועים, בהם ילד קטן, פונו לבתי החולים בעיר. עד ראיה: "אנשים עפו לכל עבר"

  • ג' טבת התשע"ח
מלבורן, אוסטרליה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)מלבורן, אוסטרליה (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לא רק אצלנו: לפחות 19 בני אדם נפצעו הבוקר באירוע דריסה באוסטרליה. נהג רכב מסחרי פגע בהולכי רגל בעיר מלבורן ומאוחר יותר הוא נעצר יחד עם חשוד נוסף במעשה הדריסה. על פי המשטרה האירוע היה מתוכנן. הפצועים פונו לבתי החולים בעיר, אחד מהם במצב אנוש. על פי הודעת המשטרה הרכב התנגש בהולכי רגל במקום הומה אדם, זאת בסביבות השעה 17:30 (שעון מקומי). אחד הילדים הוא תלמיד בגן הסובל מפגיעת ראש. אחד מעדי הראיה סיפר כי התקרית ארכה מספר שניות. "הנהג נסע במהירות באור אדום, היה 'בום, בום, בום', בזה אחר זה".

חלק מעדי הראיה סיפרו כי הרכב נהג במהירות של 60 קמ"ש וכי הולכי הרגל רמסו אנשים שהיו שכובים על הקרקע בזמן הבריחה. דוברת המשטרה, קריינה אוגריידי, מסרה: "המשטרה עצרה את נהג הרכב. רמת הפציעות לא ידועה בשלב זה". עדי ראייה דיווחו כי נהג רכב השטח הלבן לא האט בעת שהתנגש באנשים ברחוב פלינדרס. הדבר מרמז על כך שמדובר באירוע מכוון. עד ראיה נוסף סיפר: "המכונית פשוט 'קצרה' את כולם. אנשים עפו לכל עבר".

כזכור, רק בינואר האחרון התרחש אירוע קשה במרכז מלבורן. שישה בני אדם נהרגו ועוד 30 נוספים נפצעו מפגיעת רכב שעלה על מדרכה בעיר. במשטרה העריכו אז כי לא מדובר באירוע טרור אלא באדם שאיבד שליטה על הרכב אחרי שניסה לדקור אדם על רקע פלילי.

תגיות:אוסטרליהפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה